Gå til innhold

Frokost - hva spiser du?


Fitplease

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enten et par hjemmelagde knekkebrød (kunne spist de hele dagen, de er så gode!), eller havregrøt med cottage cheese, bær, kanel og rosiner (og noen ganger sjokoladeprotein). Er jeg hjemme hos foreldrene mine kan det bli rundstykker i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironisk? Er det ikke rundt 1.5dl som står på pakken, hvilket tilsvarer ca. 60 gram. Å spise kun dette uten noen form for topping (cc, proteinpulver++) er da ikke såå mye! Ikke meningen å virke krass, men blir litt irritert når folk skriver ting som at de blir såå mett av disse to knekkebrødene med skinke som de spiste til frokost.

enig...en "porsjon" bak på pakken er 40 g..jeg spiser alltid minst 50, + en halv boks cc eller noe utenom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frokosten er mitt store problem her i livet så varierer veldig hva jeg får i meg om morningen, om jeg får i meg noe i det hele tatt..

Men i det siste har det gått litt i kokt quinoa med litt bær eller hirsemelk til. Veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 g glutenfrie havregryn med en dæsj vann i mikro'n også en ss pianøttsmør og sukrin, pluss 2 ss lakseolje og en sukkerfri redbull! Ikke den mest proteinrike frokosten akkurat, men får da i meg nok resten av dagen så det må jo gå bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Gjest QueenWinther

Om jeg er sulten spiser jeg en gresk yoghurt, 200gram 4%fett, og en/to banan(er). Om jeg ikke er sulten spiser jeg en banan eller ingenting.

Alltid 5dl kaffe med litt soyamelk og stevia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest hva dere skriver her har jeg en mistanke om at jeg kanskje spiser for lite?:oops: Jeg spiser som regel havregryn og thats it. Når sulten kommer etter noen timer blir det som regel en skyr.

Hva mener dere? Er det lurt å få i meg noe mer til frokost, selv om jeg i utgangspunktet er mett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...