Gå til innhold

brukernavn123

Medlemmer
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om brukernavn123

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hehe, då får vi håpe den sitte fint likevel! Brukar xs i alt, nemleg.. Men det går sikkert fint! Takk for hjelpa!
  2. http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/sportskl%C3%A6r/tights/nike-1013/nike-legend-20-ti-poly-pant-111659-14/ Kan sjå ut som den? Den såg jo veldig fin ut på, kanskje det får bli en sånn en da!
  3. Takk for svar! Veit du kva den frå Nike heiter? Dei har jo så mange, haha. Tenker å bestille frå XXL.no. Elles synes eg at den eine korte tightsen frå Nike har ein tendens til at sømmen formar seg litt rart i skrittet, slik at det ser ut som eg har tidenes kameltå. Kan sjølvsagt vere fordi den er kort, men har ikkje det problemet med f.eks 2XU sin korte, eller Kari Traa sin korte svalestjert. Men dersom du ikkje har merka noko til det, så kan eg vel ta sjansen eg og:)
  4. Hei! Eg brukar for det meste korte treningstightsar, ca. til midten av låret. Eg er no på leit etter ein lang tights, til både styrketrening og løping. Har 2XU, men den brukast mest til løping utandørs, og blir lett gjennomsiktig når eg trenar styrke. Så dersom nokon har ein favorittights som ikkje blir gjennomsiktig ved knebøy og markløft, men får rumpa til å sjå flott ut, set eg pris på tips! Føretrekk svart, og den må uheldigvis bestillast på nett, så får ikkje prøvd på førehand. (i tilfelle nokon lurer, så er eg jente altså)
  5. Har begynt å løpe intervaller på 45sek og 15sek av i det siste, og lurer på hva som er optimalt med fart, stigning og repetisjoner. Har lest at det skal være 30 ganger, men når jeg løper selv synes jeg det er for mye uten en lengre gåpause. Har selv løpt intervallene på 12 km/t med 3,5% stigning på mølle med 10 repetisjoner. Har noen der ute tips til hvordan det er best å løpe intervallene? Regner også med at det kan være forskjell på stigning på ulike møller.
  6. Takk for svar! Tenkte ikke på å nevne at det ikke bare handler om at jeg får dårlig følelse, men at jeg må slutte, ettersom tennene mine ikke tåler sukkeret pga. medfødt emaljeskade. Dermed er det det som er problemet, ikke at jeg er redd for å legge på meg, til du som spurte:) Og den dårlige følelsen jeg snakker om er vel både skyldfølelse fordi jeg vet jeg klarer meg uten og litt at jeg bare føler meg ekkel innvendig, luft i magen. Men ja, er vel gjerne viljestyrken det må jobbes med, hehe..
  7. Jeg bor hjemme, og her har vi alltid både sjokolade og pepsi max tilgjengelig. Greier å holde meg unna brusen i ukedagene, og drikker stort sett bare melk og vann. Men lysten etter sjokolade får jeg ikke bort.. Ellers er vi greit sunne når det kommer til middag osv, men når jeg vet at vi har sjokolade liggende, klarer jeg ikke å la være. Jeg har veldig høy forbrenning og trener veldig mye, så er ikke redd for å legge på meg, men jeg ønsker å slippe den dårlige følelsen som kommer etter å ha kastet i meg noen ruter. Prøver å spise frukt/nøtter istedet, men har fortsatt lyst på sjokolade etterpå
  8. Mistenker at jeg har fått betennelse i en slimpose på venstre side av hoften, har hatt veldig vondt i det siste, og i dag etter løping på mølla og styrketrening gjør det så vondt at jeg har problemer med å gå. Er noen uker siden jeg begynte å trene igjen, og det er mulig jeg har begynt litt brått på igjen. Har tidligere hatt betennelse i en slimpose i et kne, og det tok lang tid uten noe løping før det gikk over. Noen som vet om det tar lang tid før det går over? Eller om det kan være noe annet? Kjedelig om jeg må slutte å løpe igjen nå som jeg akkurat har kommet meg i form igjen ..
  9. Hei! Jeg begynte å løpe for ca et år siden, da løp jeg mest på asfalt, men begynte etterhvert å løpe på mølla. Tidligere i år fikk jeg senebetennelse i akilles på begge føttene og jeg måtte roe ned løpinga. Først gikk jeg fra å løpe nesten hver dag til en/to ganger i uka, stoppet helt da smertene ikke forsvant. Nå har jeg ikke vondt lenger og vil ha tilbake løpegleden! Det jeg lurer på er om noen har tips til hvordan jeg kan begynne å løpe igjen uten at jeg skal få betennelse igjen? Er redd for at det raskt kan komme tilbake.. Mistenker at betennelsene kom da jeg byttet fra et par sko til
  10. Har vanligvis dårlig tid på morgenen, ender enten opp med 1 eller 2 knekkebrød med ost. Noen ganger blir det en grov brødskive. Alltid et stort glass melk! Blir ofte sulten igjen veldig raskt, ender da opp med å kjøpe noe dårlig fra kantina.. Skjerpings i år!! Må styre unna kantina.
×
×
  • Opprett ny...