Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

Eneste strimlet svinekjøtt jeg fant i butikken igår var fra Gilde, men syns den inneholdt veldig mye fett? Er det denne folk flest bruker?

Har også en pakke strimlet svinekjøtt kjøpt på Nordbysenteret. Tipper fra Maximat. Kan jeg bruke denne?

Kjøper fra rema1000, fra nordfjord. Inneholder vel 2g pr 100g mener jeg, i fett altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste strimlet svinekjøtt jeg fant i butikken igår var fra Gilde, men syns den inneholdt veldig mye fett? Er det denne folk flest bruker?

Har også en pakke strimlet svinekjøtt kjøpt på Nordbysenteret. Tipper fra Maximat. Kan jeg bruke denne?

Jeg har også sett at strimlet svinekjøtt inneholder mye fett.. 9 gram har det stått på de pakkene jeg har sett, så jeg bruker det ikke. Da er det bedre å strimle det selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rema 1000 sin 300g svinekjøtt naturell fra nordfjord bruker jeg. 3g fett per 100. Så funker hvis du passer på og spise noe med lite fett de andre måltidene...Har mye proteiner og er ganske billig:)

Takk :) Da skal jeg begynne å bruke den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil virkelig anbefale å kombinere PSMF med Periodisk faste. Har nå fått vendt kropp og psyke skikkelig til å droppe frokost, og er så tilfredstillene å kunne unne seg å spise seg mett på ettermiddag og kveld. Spiste "frokost" kl 15.30 idag, og føler jeg har en enorme mengder m mat igjen å spise og likevel være helt innenfor alle kvoter. Synes det er forferdelig å være sulten på kvelden og spesielt legge seg sulten! Men tar selvfølgelig litt tid for kropp og ikke minst hodet å venne seg til å ikke spise før senere på dagen. Synes også den "fastende" følelsen er behagelig, synes jeg får mer energi og fokus. Har vært på dagvakt idag, og vanligvis tenker jeg på mat nærmest fra jeg kommer på jobb. Anbefaler Periodisk Faste på det varmeste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, har helt glemt hvor mye jeg svetter når jeg er i ketose. I tilleg lagde jeg meg en slags "pesto" av spinat, ruccola, masse hvitløk og chilli, uten olje, og litt mindre pinjekjerner og parmesan, som jeg smører en god klatt av på kyllingfileten. Den ble litt sterk.:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med middag dag 3 og alt fungerer veldig bra! Har hatt fri fra jobben så jeg har slappet av mye og spist færre og større måltider. Sliter litt med å få i meg de siste bitene, men gjør det fordi jeg må. Har hatt mindre hodepine i dag og har blitt mett av måltidene :D nå skal jeg se på venner som spiser pizza og være med på kino, skal kose meg med en cola zero eller light! (tror dette kan bli litt vanskelig, men er heldigvis VELDIG mett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...