Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

Spørsmål angående PSMF.

Er gutt på 25 år. 182 cm høy, og veier 76 kg.

Jeg kunne tenkt meg å prøve denne dietten i en 10 dagers tid, rett og slett for å se hvordan kroppen min fungerer på en slik ekstremdiett. Det er nå jeg har ferie, og derfor er det for meg et godt tidspunkt å bruke tiden min på et slikt prosjekt. Optimalt sett vet jeg at jeg burde vært i mer overskudd og bygget mer muskler først. Ønsker egentlig ikke gå ned så mye i kg, men mest i fettprosent. Skal på en sydentur om 14 dagers tid, derfor tenkte jeg det kunne være greit å starte med dette nå.

Kan dette være et "sommerprosjekt" for meg? Bare for å se hvordan kroppen min fungerer. Så legger jeg meg i overskudd og begynner å bygge igjen etter endt sydentur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pultost er råå godt jo! men må egentlig være på et knekkebrød.. noen ide om hva jeg ha i tillegg til pultosten? :D Til de som ikke er på PSMF, prøv pultost på knekkebrød og en kopp te, himmel!

Eggehviteomelett med vårløk og pultost. Evt pultost og kesam som erstatning for blåmuggostdressing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål angående PSMF.

Er gutt på 25 år. 182 cm høy, og veier 76 kg.

Jeg kunne tenkt meg å prøve denne dietten i en 10 dagers tid, rett og slett for å se hvordan kroppen min fungerer på en slik ekstremdiett. Det er nå jeg har ferie, og derfor er det for meg et godt tidspunkt å bruke tiden min på et slikt prosjekt. Optimalt sett vet jeg at jeg burde vært i mer overskudd og bygget mer muskler først. Ønsker egentlig ikke gå ned så mye i kg, men mest i fettprosent. Skal på en sydentur om 14 dagers tid, derfor tenkte jeg det kunne være greit å starte med dette nå.

Kan dette være et "sommerprosjekt" for meg? Bare for å se hvordan kroppen min fungerer. Så legger jeg meg i overskudd og begynner å bygge igjen etter endt sydentur?

Svar på dine spørsmål: JA!:) Kjør på! Dietten handler jo om å spare på musklene og tære på fettprosenten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! I morgen er en bra dag ;)

Ja, det er det. Gubben begynner på en sju-dagers jobbeperiode, det vil si at jeg ikke trenger å lage annen middag enn ham, eller motstå hans mat :p Blir nok bare marginalt lettere, men lell.. Han har liksom ikke noe fett han trenger å bli kvitt, snarere tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det. Gubben begynner på en sju-dagers jobbeperiode, det vil si at jeg ikke trenger å lage annen middag enn ham, eller motstå hans mat :p Blir nok bare marginalt lettere, men lell.. Han har liksom ikke noe fett han trenger å bli kvitt, snarere tvert imot.

Det er veldig mye lettere hvis du bare trenger å tenke på deg selv når det gjelder mat, og spesielt den første tiden. Når han kommer hjem etter syv dager er du godt inni tralten..pluss at du har mye motivasjon etter å ha sett vektnedgangen din, eller merket at klærne har blitt større :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig mye lettere hvis du bare trenger å tenke på deg selv når det gjelder mat, og spesielt den første tiden. Når han kommer hjem etter syv dager er du godt inni tralten..pluss at du har mye motivasjon etter å ha sett vektnedgangen din, eller merket at klærne har blitt større :p

Skjer det noe så umiddelbart, altså? Har sett at det er litt varierende om/når folk merker noen ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste strimlet svinekjøtt jeg fant i butikken igår var fra Gilde, men syns den inneholdt veldig mye fett? Er det denne folk flest bruker?

Har også en pakke strimlet svinekjøtt kjøpt på Nordbysenteret. Tipper fra Maximat. Kan jeg bruke denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...