Gå til innhold

LisbethN

Medlemmer
  • Innholdsteller

    173
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om LisbethN

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 02. nov. 1967

Kontaktmetoder

  • Website URL
    http://fett-nok.blogspot.no/
  1. Fordi han har lavt blodsukker og er kjempesulten etter baguetten han spiste til lunsj..og slankekuren kan han begynne på til mandag i stedet,,
  2. Nei, ikke så veldig mange kilo.. satser på å holde på i fire uker denne runden, så får jeg se om jeg er fornøyd etter det
  3. Jeg starter igjen på mandag.. etter ca en måneds pause
  4. -Jente -177 cm -80 cm -45,2%
  5. Jordbær skumboller (Fett Nok: Jordbær skumboller) Du trenger: marsipan (se under) mørk sjokolade 3 plater gelatin 2 eggehviter 3 ss sukrin 1/2 vaniljestang (frøene) 2 ss kokende vann 8 jordbær Slik gjør du: Start med å lage marsipan. Jeg tok utgangspunkt i denne oppskriften, og brukte: 50 g finmalte mandler 20 g vaniljeprotein (kan byttes ut med mer mandler) 25 g sukrinmelis 4-5 dråper stevia vanilje 1 eggehvite Ha alle ingrediensene i en bolle og kna godt sammen. Pakk marsipanen inn i plast, og la den hvile litt i kjøleskapet. Del marsipanen i 8 kuler, som du
  6. Hør med banken din, det skal ihvertfall jeg gjøre. Jeg har ikke handlet fra NordicNutrition, men jeg har handlet hos Powergym uten å få varene jeg bestilte
  7. Hvordan betalte du?? Mulig banken/visa kan hjelpe deg å kreve pengene tilbake..??
  8. Jeg også.. uansett diett eller ikke.. Det er nesten den eneste lasten jeg har igjen, etterhvert..
  9. Kebab i squashfrakk (oppskrift med bilder her: Fett Nok: Kebab i squashfrakk) Du trenger: Til kebabene: 400 g karbonadedeig 1 eggehvite 1 ss pofiber 50 g cottage cheese 1 fedd hvitløk 1 ts cumin 1/2 ts kanel 1 ts pepper 1/2 ts salt 1 squash Til sausen: 1/2 liten løk 1 hvitløksfedd 1/2 boks hakkede tomater 1/4 rød chili 1/2 ts pesto Slik gjør du: Visp sammen eggehvite og pofiber i en bolle. Tilsett karbonadedeig, cottage cheese, finhakket hvitløk og krydder, og bland godt. Form 9-10 avlange kebabpølser. Brun kebabene raskt på alle sider i en stekepanne. Skj
  10. Det er ganske vanlig å føle seg sånn i begynnelsen når man er i ketose. Får du i deg nok væske..og nok salt??
  11. Det er mye mulig, bli heller ikke overrasket hvis mensen f.eks varer lenger enn normalt, det er endel som opplever kluss i syklusen.
  12. Skal du ha mensen? Da går man gjerne opp en kilo eller to..
  13. Nesten 13 g karbo til et måltid hørtes veldig mye ut.. Du får mye grønnsaker for den mengden. Hva med å bruke fiberhusk som bindemiddel, eller kokosmel??
  14. Det er ganske mange som mister sultfølelsen, men det er uansett viktig å få i seg noe mat ved siden av proteinpulver. Jeg har brukt en del av MyoProtein proteinpulver: Kjøp proteinpulver her - MyRevolution Det inneholder 2,7 g karbo pr 100 g og smaker godt
  15. Antall måltider har ingen betydning, mange kombinerer PSMF med periodisk faste, og spiser mellom 1-3 måltider om dagen
×
×
  • Opprett ny...