Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Respekt! Hvor mye gikk du ned i første runde? kjørte du streng stil med 1 refeed i uken?

Første runde hadde jeg refeeds ca en gang i uka, litt tilpassa sosiale anledninger. Jeg gikk ned 8,5 kg, og bilde på profilen min er tatt etter den runden. Denne gangen har jeg kjørt strengere, med refeeds hver 10'ende dag, og har gått ned 4,4 kg så langt (-12,9 totalt :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første runde hadde jeg refeeds ca en gang i uka, litt tilpassa sosiale anledninger. Jeg gikk ned 8,5 kg, og bilde på profilen min er tatt etter den runden. Denne gangen har jeg kjørt strengere, med refeeds hver 10'ende dag, og har gått ned 4,4 kg så langt (-12,9 totalt :D)

Wow wow wow! Mektig imponert! Jeg er på dag to og kjenner det tar litt på psyken så å holde ut så bra står det stor respekt av, håper jeg får til det jeg og :) Har opprinnelig planlagt 5 uker så veldig gøy å se at det er noen andre som gjør det så lenge og :D Du ser jo også veldig bra ut på profilbildet ditt, er buksa fra før første runde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow wow wow! Mektig imponert! Jeg er på dag to og kjenner det tar litt på psyken så å holde ut så bra står det stor respekt av, håper jeg får til det jeg og :) Har opprinnelig planlagt 5 uker så veldig gøy å se at det er noen andre som gjør det så lenge og :D Du ser jo også veldig bra ut på profilbildet ditt, er buksa fra før første runde?

Hvis du klarer de første dagene går det som regel lettere, og fem uker går egentlig veldig fort ;)

Jeg pleide å bruke buksa før første runde, men nå er den altfor stor :p Jeg hadde veie- og måledag i går, og tok noen nye bilder med den, og planlegger også å ta den på når jeg er ferdig med denne runden, siden jeg aldri tok noen vanlige før-bilder, før jeg starta på psmf.

post-11745-14440869719716_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne karbonadedeigen... :p

Jeg ligger alltid under 5 gram med karbo, men fettet er nesten alltid rundt 15 - 20 gram daglig (spiser stort sett 200 gram karbonadedeig hver dag, klarer meg ikke uten :wub:)

Hvordan ligger andre PSMFere med fett og karbo?

5 gram karbs? da spiser du ikke så mye grønnsaker:P Ja ligger opp mot 20 gram fett hver dag. Men, det er jo laaangt innenfor! Fettet jeg får i meg er også fra karbonadedeig, svinekjøttet og kyllingfilet...Tror ikke dette er noe du trenger å bekymre deg for! Du er godt innenfor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du klarer de første dagene går det som regel lettere, og fem uker går egentlig veldig fort ;)

Jeg pleide å bruke buksa før første runde, men nå er den altfor stor :p Jeg hadde veie- og måledag i går, og tok noen nye bilder med den, og planlegger også å ta den på når jeg er ferdig med denne runden, siden jeg aldri tok noen vanlige før-bilder, før jeg starta på psmf.

[ATTACH=full]43049[/ATTACH]

Kjempemotiverende! Nå har jeg vært og snoket på bloggen din og, kjempeinspirerende! Håper virkelig ukene går fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks ferdig med dag 2, og det går egentlig veldig bra! :D Det største problemet mitt er når jeg ser foreldrene mine lager og spiser mat jeg har lyst på! Har slitt litt med hodepine i dag, er det noe som går over om noen dager? Håper virkelig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
Straks ferdig med dag 2, og det går egentlig veldig bra! :D Det største problemet mitt er når jeg ser foreldrene mine lager og spiser mat jeg har lyst på! Har slitt litt med hodepine i dag, er det noe som går over om noen dager? Håper virkelig det!

For de fleste går det over rimelig fort;) Så det er bare å holde hodet hevet, tenke positivt og fullføre i stil! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som holder på med psmf her. Fant et produkt i butikken, som jeg tror få folk har tenkt på. Pultost. Smaken krever nok tilvenning, men hvilket fantastisk næringsinnhold:

173kcal, 41gr. protein, 1gr. fett og 0gr. karbohydrater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som holder på med psmf her. Fant et produkt i butikken, som jeg tror få folk har tenkt på. Pultost. Smaken krever nok tilvenning, men hvilket fantastisk næringsinnhold:

173kcal, 41gr. protein, 1gr. fett og 0gr. karbohydrater

Kan ikke si at den, med det navnet, virket særlig fristende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange som holder på med psmf her. Fant et produkt i butikken, som jeg tror få folk har tenkt på. Pultost. Smaken krever nok tilvenning, men hvilket fantastisk næringsinnhold:

173kcal, 41gr. protein, 1gr. fett og 0gr. karbohydrater

Hell no! Kan faktisk ikke sitte i samme rom med de som spiser pultost, familien min har lært der ! Da holder jeg meg til noe annet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man plages av hodepine eller svimmelhet under psmf kan det hjelpe å spise mer salt. Bare å pøse på, man mister mye salter under dietten og siden kostholdet som regel er ribbet for saltkilder i forhold til hva man er vant med. Spesielt hvis man til daglig tyr endel til hel og halvfabrikata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som holder på med psmf her. Fant et produkt i butikken, som jeg tror få folk har tenkt på. Pultost. Smaken krever nok tilvenning, men hvilket fantastisk næringsinnhold:

173kcal, 41gr. protein, 1gr. fett og 0gr. karbohydrater

Pultost er råå godt jo! men må egentlig være på et knekkebrød.. noen ide om hva jeg ha i tillegg til pultosten? :D Til de som ikke er på PSMF, prøv pultost på knekkebrød og en kopp te, himmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...