Gå til innhold

LisbethN

Medlemmer
  • Innholdsteller

    173
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av LisbethN

  1. Fordi han har lavt blodsukker og er kjempesulten etter baguetten han spiste til lunsj..og slankekuren kan han begynne på til mandag i stedet,,
  2. Nei, ikke så veldig mange kilo.. satser på å holde på i fire uker denne runden, så får jeg se om jeg er fornøyd etter det
  3. Jeg starter igjen på mandag.. etter ca en måneds pause
  4. -Jente -177 cm -80 cm -45,2%
  5. Jordbær skumboller (Fett Nok: Jordbær skumboller) Du trenger: marsipan (se under) mørk sjokolade 3 plater gelatin 2 eggehviter 3 ss sukrin 1/2 vaniljestang (frøene) 2 ss kokende vann 8 jordbær Slik gjør du: Start med å lage marsipan. Jeg tok utgangspunkt i denne oppskriften, og brukte: 50 g finmalte mandler 20 g vaniljeprotein (kan byttes ut med mer mandler) 25 g sukrinmelis 4-5 dråper stevia vanilje 1 eggehvite Ha alle ingrediensene i en bolle og kna godt sammen. Pakk marsipanen inn i plast, og la den hvile litt i kjøleskapet. Del marsipanen i 8 kuler, som du
  6. Hør med banken din, det skal ihvertfall jeg gjøre. Jeg har ikke handlet fra NordicNutrition, men jeg har handlet hos Powergym uten å få varene jeg bestilte
  7. Hvordan betalte du?? Mulig banken/visa kan hjelpe deg å kreve pengene tilbake..??
  8. Jeg også.. uansett diett eller ikke.. Det er nesten den eneste lasten jeg har igjen, etterhvert..
  9. Kebab i squashfrakk (oppskrift med bilder her: Fett Nok: Kebab i squashfrakk) Du trenger: Til kebabene: 400 g karbonadedeig 1 eggehvite 1 ss pofiber 50 g cottage cheese 1 fedd hvitløk 1 ts cumin 1/2 ts kanel 1 ts pepper 1/2 ts salt 1 squash Til sausen: 1/2 liten løk 1 hvitløksfedd 1/2 boks hakkede tomater 1/4 rød chili 1/2 ts pesto Slik gjør du: Visp sammen eggehvite og pofiber i en bolle. Tilsett karbonadedeig, cottage cheese, finhakket hvitløk og krydder, og bland godt. Form 9-10 avlange kebabpølser. Brun kebabene raskt på alle sider i en stekepanne. Skj
  10. Det er ganske vanlig å føle seg sånn i begynnelsen når man er i ketose. Får du i deg nok væske..og nok salt??
  11. Det er mye mulig, bli heller ikke overrasket hvis mensen f.eks varer lenger enn normalt, det er endel som opplever kluss i syklusen.
  12. Skal du ha mensen? Da går man gjerne opp en kilo eller to..
  13. Nesten 13 g karbo til et måltid hørtes veldig mye ut.. Du får mye grønnsaker for den mengden. Hva med å bruke fiberhusk som bindemiddel, eller kokosmel??
  14. Det er ganske mange som mister sultfølelsen, men det er uansett viktig å få i seg noe mat ved siden av proteinpulver. Jeg har brukt en del av MyoProtein proteinpulver: Kjøp proteinpulver her - MyRevolution Det inneholder 2,7 g karbo pr 100 g og smaker godt
  15. Antall måltider har ingen betydning, mange kombinerer PSMF med periodisk faste, og spiser mellom 1-3 måltider om dagen
  16. Man burde trene lett styrke 3 ganger i uka, for å gi kroppen en grunn til å ikke tære på musklene. Får du i deg det du skal av næring siden du ikke har noe energi??
  17. Tusen takk, Aisha Morsomt å følge deg i loggboken din også
  18. Takk takk Sookie Men nå kommer nesten den største jobben.. å ikke gå opp noe mer enn litt vannvekt
  19. Ferdig!! Med runde to Fett Nok: Ferdig med andre runde, og klar for vedlikehold Den ble ikke noe mere ned den siste uka, men det kan jeg skylde meg selv for. To dager med ukontrollerbar fråtsing i forrige uke gjorde at vekta gikk opp nesten fire kilo. Siste rest av det ble borte i dag, så da ble resultatet denne gangen minus fem kilo (og minus 8,5 kilo første runde). Blå singlet er etter første runde, og rosa i dag (og buksa var en av de få som passet før jeg starta på PSMF i april). Nå er jeg veldig klar for vedlikehold og skikkelig trening noen uker!!
  20. Fett Nok: Squash-spagetti med kjøttsaus Til 2-3 porsjoner trenger du: 400 g karbonadedeig 1/2 løk 2 fedd hvitløk 100-150 g sjampinjong 1/2 paprika 1 ss tomatpurè 1 boks hakkede tomater 1 dl buljong (vann + buljongterning/kjøttfond) basilikum, oregano, salt og pepper 1/2-1 squash Slik gjør du: Strimle squashen med et juliennejern/grønnsaksstrimler, eller ved å skjære tynne skiver med en ostehøvel og deretter skjære skivene i tynne strimler. Ha squashstrimlene over i et dørslag og strø over salt. La det stå og renne av seg i 15-30 minutter. Rens og skjær grønnsakene til k
  21. :rofl: Jeg har også oppkarbing i morra..heldigvis!! jeg har helt teite diskusjoner med meg selv.. Pc'n min døde litt i går pga varmen, og den første tanken som slo meg var at hvis jeg ikke hadde pc måtte jeg ihvertfall kunne spise sjokolade..hehe... Men heldigvis våknet pc'n til live etter litt hvile
  22. Her kan du kjøpe den: The Rapid Fat Loss Handbook by Lyle McDonald | BodyRecomposition - The Home of Lyle McDonald Hehe..nei, jeg ser at det kan bli litt vanskelig å holde tellinga på den turen
  23. Uten at jeg er noen ekspert på det, høres den tanken veldig fornuftig ut. Poenget er jo ikke å bli mest mulig spinkel..
  24. Da skal jeg ta en ny titt hos tyrker'n her..synes alle jeg har sett har masse karbo..
×
×
  • Opprett ny...