Gå til innhold

Tom-Erik

Medlemmer
  • Innholdsteller

    124
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. bachelor i førskolelærer + ett år påbygg med et par fag. 420 000 i året, jobbet i 2 år.
  2. En boks mager vaniljekesam blanda med proteinpulver(sjokolade). det var ganske digg!
  3. Hehe! Sant det, men er ute etter en grei fysikk året rundt. Ikke helt ripped, men sånn passe flat mage liksom. Å skal gå Birken(trippelbirken er målet). Pluss et par løp mot våren. Så vil ikke ha unødvendig fettvekt
  4. er ikke helt på diett, så har det ikke helt nøyaktig i hodet nå.. men jeg veit det ikke er over 2500.. på det meste på en god dag så spiser jeg 400g karbonadedeig, 60g jaminris(ukokt) ca 120g kokt. 5-6 porsjoner proteinshake. 1 beger mager kesam og noen ganger 50g havregrøt til kvelds. og ca 50-60g karbofuel. noe før, og noe etter trening. har kuttet ned på det etter trening, pga at det kan hemme forbrenningen. men jeg skal regne ut, slik at jeg får kcal opp. har ligget både høyere og lavere enn dette, så derfor veit jeg at det ikke er alt for høyt. Prøver å få et litt naturlig forhold t
  5. Tenkte ikke å droppe styrken. Men bare ikke bry meg om at jeg ikke klarer å løfte like tungt som før. Kardio kjører jeg flere ganger i uken allerede. Noen ganger på morningen, noen ganger etter styrke. Et par andre dager har jeg rein kardio, med trappeløp i Holmenkollen, langkjøring, rulleski, terrengsykkel.. Driver med mye, å trener så og si hver dag.. Spiser tilberedt mat(kylling, karbonadedeig og ris) til lunsj og etter treninga mat.. Spiser egentlig ganske lite, å har en aktiv jobb. Er noe jeg bommer på her
  6. har en logg også! Men som sakt, jeg har prvd VELDIG mye forskjellig.. Enten mister jeg masse styrke og trykk, får panikk og begynner å spise bedre igjen, å da strammer kroppen seg opp, styrken kommer + at jeg synes jeg ser bedre ut. Etter en periode så ser det ikke bedre ut igjen. For jeg bloater da jeg får for lite mat også :S Men før da jeg kutta karb osv, så slapp vannet som pokker. Begynner å lure på om kroppen tåler mer å mer "herjing" http://forum.fitnessbloggen.no/threads/veien-hit-og-veien-videre-mot-lav-fett.6290/page-3#post-856468
  7. Hei! Har et spørsmål! vil det være smartest å ligge lavt på kcal for å bli kvitt litt fett for så å ligge på overskudd og trene hardt? Jeg har grei framgang på styrketreningene for tiden, men fettet minker liksom ikke noe særlig. Så jeg vurderer å drite i styrke framgangen, komme meg ned i vekt, for så å ligge litt i overskudd mens jeg trener hardere igjen. Noen som har noen formeninger om dette? formen går så sykt opp å ned, enda jeg følger samme matplan og trening nesten hele året. Og uansett om jeg blir mer deffet noen steder på kroppen så slipper aldri fettet rundt magen. Det f
  8. Skjer noe rart midt i løftet der ja! henger meg på den. Det er mye viktigere å gjøre løftet i en bevegelse, å ikke rykke til på toppen. Da du blir sterkere å har tunge vekter så kommer det til å skade ryggen eller knærne. Stanga skal gå så godt som inntil kroppen hele løftet, og du skal dra bakover hele løftet. Så i utgangsposisjonen skal du ha føttene under stanga, og da du bøyer knæra i starten av løftet så er knærne så godt som over stanga. Drar du alt i en bevegelse da så så bruker du meste bein først + rygg, og da du kommer over knæra så er det bare å dra kontrollert bakover mens du pr
  9. Har sett litt på loggen hans. Og jeg kan se for meg at han faktisk bygger ganske jevnt enda. Slik at vekten holder seg stabil samtisig som det mange steder på kroppen som blir strammere før man kan se noe på magen, ikke likt hos alle, men hos mange gutter som har litt rundt magen så er det der det blir borte heeeeelt til slutt desverre. For min egen del så kan jeg både se striper i brystet, skuldre og rygg, blodårer over skuldrene osv. Men fortsatt har jeg bra med fett på magen og sidene. Så den fordelinga der er ikke helt rettferdig. Og da det kommer til kardio så er det noe som stresser krop
  10. Hei! jeg har slitt med akkuratt det samme. Så jeg droppet og droppet maten for å få bort det siste på magen. Var til slutt ganske lenge på rundt 1500 kcal pluss minus. logget og veide alt jeg spiste. Det endte bare med at jeg ble mer oppblåst, svakere og dårligere økter på trening.. da jobbet jeg i tilleg i barnehage, + at jeg trente ca 6 ganger i uka, 3 løpeøkter og 3 styrkeøkter. Dette blir jo laaaangt under hva man skal spise. så prøvde jeg å øke 1000 - 1500 kcal og styrken og trykket kom til bake, gikk opp 1 kg i vekt, men kroppen ble seende bedre ut. Men det siste sitter fortsatt der, er
  11. Shiiiiit! rart at jeg ikke har rast ned i vekt as testa PSMF mot sommern i fjor, å da funka det greit. I år har ikke det funket i heletatt. har blitt oppblåst og tyngre så fort jeg har kutta karben. Så nå skal jeg følge det opplegget her en stund frammover.. kanskjeøke litt mer etter hvert. Men vil jo være litt i underskudd også for å få vekk magen. Er av typen som alltid har vært litt "feit", men for 5 år siden veide jeg 94kg uten noe særlig muskler, så mye har skjedd. Men så har det som sakt gått litt feil vei, så håper det er det her som er løsningen
  12. jepp! Nå har jeg bare ligget høyt siden 16. mai. Men både bryst økten i går, og ryggøkten i dag var stor forbedring på styrken. Det er sykt hvor mye maten har å si for prestasjon. Jeg vil prøve å vri hodet mitt mot å trene mot prestasjoner innen løping og prestasjon innenfor styrketreninga. Satse på at fettet etterhvert begynner å slippe litt. Ligger på ca 2200-2500 kcal nå. Etter hva jeg har regnet ut så ligger vedlikeholdet mitt på ca 3000, så jeg er fortsatt i underskudd. har jo ligget på 1200-1800 også, men da blir jeg bare slapp, svak å har faktisk gått opp i vekt av det Jeg lo
  13. Ja jeg får prøve det litt. Bare prøve å spise reint å ikke spise alt jeg kommer over. Merker at jeg nesten blir mer sulten da jeg spiser mer.
  14. Takk for svar! Nei det sitter bare i hodet. Men merker forbedring bare etter et par dager. Løfta mye bedre alle rede i dag, å kroppen ser strammere ut.. å hvor mye jeg veier er egentlig ikke så nøye, er jo hvordan man ser ut som teller Ellers har jeg også en liten teori på at da kroppen blir vant til å spise mer, prestere bedre osv så vil ikke de vanlige utskeielsene i helga være så ille som før. For da brenner jo kroppen maten bedre, ligger man lavt å sulter kroppen så tar den mer til seg den driten man spiser
  15. skal se litt over alt jeg får i meg. Tror jeg får i meg litt mer. Tar et par slurker tran om dagen. ellers hvilke gode kilder til fett kan jeg ta? økologisk usaltet peanøttsmør er jo ikke dumt?
×
×
  • Opprett ny...