Jump to content

HannaC

Members
  • Content Count

    296
  • Joined

  • Last visited

About HannaC

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Du har fått ufortjent mye pes, og det er en skam at norske jenter holder på sånn. Virkelig en skam. Som norsk jente selv kjenner jeg at jeg blir flau. Vær stolt av den du er og det du har fått til.
  2. Hva slags grep bruker dere når dere tar frontbøy?
  3. Snart oppe i 50 på 4 reps. Fornøyd med det. Men det er more to come:)
  4. Nei, men hørte jo ikke noe mer fra deg. Er du fremdeles interessert? Selvfølgelig står du først i køen da.
  5. Har fri mandag 30. Kan møte deg i Oslo en eller annen gang denne dagen.
  6. Hei du, sorry sent svar. http://www.x-life.no/ds_advanced_search_result.php?keywords=zma&x=0&y=0 Det er disse zma-kapslene jeg har. Boksen er neste full. Selger for 200 kr. Bor du i Oslo?
  7. Tråden sier vel sitt. Har en nesten full boks zma fra x-life. Merker ikke nor særlig effekt av den. Selger den derfor til andre som er interesserte.
  8. Tenkte jeg skulle kjøre øvelser som ikke gjør vondt ja. Bare så utrolig irriterende. Håper det gir seg.
  9. har du latt vær å kjøre øvelser som gjør vondt? Eller har du bare kjørt på?
  10. Heisann. Det har blitt mye trening i det siste, mer enn tiligere. Den siste måneden har jeg hatt mye vondt på venstre side av ryggen, litt bak og opp mot latsen. Er ikke akkurat vondt i ryggen, men mer på sida, litt rundt ribbeina. Det jeg lurer på nå er: hvor farlig er det å fortsette å trene som vanlig når man har slike vondter? Kjørte strakmark i dag, og det var rimelig smertefullt. Har ikke lyst til å sette treninga tilbake mange hakk nå pga en liten vondt. Det er endel øvelser som gjør ganske vondt nå. Roing, markløft, strakmar, av og til skulderpress. Har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre for at dette skal bli bedre? Programmet jeg kjører nå er x-press. Kjernen av øvelser her er markløft, frontbøy, benkpress, skulderpress, bulgarske utfall, dips, nedtrekk. Hadde satt stor pris på svar, eventuelt linker til tråder dere vet inneholder liknende ting
  11. Dersom jeg har 2-3 dager med mye karbo, og spesielt sukker/godteri opplever jeg veldig ofte å ha store muskelsmerter overalt i kroppen etterpå. Samme type muskelvondt som når man har influensa, smertene setter seg spesielt i ryggen. Jeg kan derimot fint spise karbo på vanlig vis. I form av brødskriver, pizza en gang iblant eller liknende.
  12. Hei du. Jeg bruker frenzy fatloss, men. Må nok innrømme at jeg ikke føler den har den helt store virkningen altså. Ser mange skriver om økt energi og minsket sukkersug, kan ikke si jeg har merket den helt store effekten.
  13. Jeg er herved slengt på, hehe. Det er nok beina mine som er mitt største problem, skjuler de godt bak vasken på bildet. Hehe. Men takk:) Ja, satser på at jeg klarer meg greit med rundt 1800kcal nå, og satser også på at jeg slipper de store smellene. Er ikke noe særlig i det hele tatt. Siljes programmer er veldig bra. Er ikke bootybuilding jeg har fulgt, men et program hun kaller 4uker. Er mye av det samme som bootybuilding, men litt mer ekstremvariant, og kortere. Du har jo gjort en kjempejobb, cred til deg for det altså. Må ha vært deilig å se 6-tallet på vekta. Gleder meg litt til det selv gitt. Blir morro å følge litt med her fremover. Som sagt er målet mitt 66kg den 1.juni, så får vi se om jeg klarer det.
  14. Hvordan spiser du nå da? Hva er målet ditt? høyde og nåværende vekt?
×
×
  • Create New...