Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det vanlig få menstruasjon en UKE før tiden? Går på p-piller. Skjønner ikke greia. Kan det være pga. PSMF?

Kan hende det er derfor jeg også trengte en liten vri i går med å putte inn karbohydrater siden jeg ble svimmel og kvalm. I hele går og i dag har jeg hatt menstruasjonssmerter... merkelig! Skjedd med andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig få menstruasjon en UKE før tiden? Går på p-piller. Skjønner ikke greia. Kan det være pga. PSMF?

Kan hende det er derfor jeg også trengte en liten vri i går med å putte inn karbohydrater siden jeg ble svimmel og kvalm. I hele går og i dag har jeg hatt menstruasjonssmerter... merkelig! Skjedd med andre?

Jeg begynte også før tiden den første psmf-runda mi, og blødde i tre uker. Denne gangen har det vært normalt, heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom dere frem til noen tips for å forbedre søvn, eller? Jeg sov dårlig natt til i går, og i natt har jeg ikke gjort annet enn å vri og kaste på meg.. Kjenner meg helt ødelagt, og har ikke lyst på mat i det hele tatt :(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom dere frem til noen tips for å forbedre søvn, eller? Jeg sov dårlig natt til i går, og i natt har jeg ikke gjort annet enn å vri og kaste på meg.. Kjenner meg helt ødelagt, og har ikke lyst på mat i det hele tatt :(:(

Spis en god frokost, og prøv å legg deg igjen. Eventuelt vent noen timer. Det er det jeg må gjøre. Våkna heldigvis ikke så tidlig som jeg gjorde igår, men blir nok en powernap senere i dag :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også på jobb idag, også trening etterpå. Tror uansett det kan være bra med powernap når man våkner så tidlig av seg selv.. Pleier å gjøre det når jeg ha tid/trenger det. Heldigvis har jeg oppkarbing i morgen, så da blir det iallefall bedre søvn i noen dager :p

Spørs om du klarer å sove lenge i morgen, eller om du våkner tidlig da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakke oppkarbing før torsdag :p Shit, dette kommer til å bli en lang uke. Jeg som vanligvis er SÅ matvrak og putter i meg nær sagt alt, og elsker svin, storfe og kylling bare.. glor på maten. Kyllingen smaker vassent :( Blir forhåpentligvis bedre med en kopp kaffe! :D

(PS: Er det noen øvre grense for hvor mye funlight man bør drikke? Det står 1 kcal på flaska, men 0kh...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har våknet har jeg stått opp og enten spist en tomat eller tatt en proteinshake.. Så har jeg gått litt rundt i stua mi og irritert meg over at naboen snorker så jeg hører det igjennom veggen og så kommer heldigvis trøttheten tilbake etter en stund.. Også har jeg på en måte bare funnet meg i at jeg kommer til å være våken i noen timer hver natt, så blir jeg heller lykkelig de dagene jeg sover gjennom hele natten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Vital Arctic Oil i posten i dag, og sitter her med flaska og spiseskeia foran meg.. Jeg er så lite glad i tran at jeg gruer meg, enda jeg vet hvor mye bra omtale den har fått

:oops: :rofl:

Edit: Ok, slett ikke ille. Dette går bra. Smaker ikke GODT, men langt fra fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk Vital Arctic Oil i posten i dag, og sitter her med flaska og spiseskeia foran meg.. Jeg er så lite glad i tran at jeg gruer meg, enda jeg vet hvor mye bra omtale den har fått

:oops: :rofl:

Edit: Ok, slett ikke ille. Dette går bra. Smaker ikke GODT, men langt fra fælt.

Haha..kjenner meg så godt igjen :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 11 på Psmf, og den siste :) Reiser til Krakow imorgen, så da blir det bare kos. Veier meg imorgen, og tenkte da å legge ut resultatet her. Men er hvertfall veldig fornøyd :) Hadde en oppkarbingsdag etter 6 dager, kunne kanskje klart meg uten. Men vil legge til for de som er "redde" for oppkarbingsdag, at jeg to døgn etterpå hadde gått ned 1.5 kg (og jeg hører ikke til de tyngre vektklassene akkurat).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører ca 24 timers oppkarbing. Begynte i går, var å trente en god skulder og mage økt i dag. Det er veldig tydelige resultater, spesielt på skuldrene og lårene. Blodårer å alt som er :-P skal på en sykkeltur i dag også, så litt karbs er ikke så farlig. så blir det PSMF igjen fra søndag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har middels fettprosent mener jeg å huske at man etter ca 14 dager bør ta en pause - hvor lang skal denne pausen være? Tre dager? Tre uker?

Category 2 dieters have it easiest in a sense. They only have to stick with the crash diet for 2-6

weeks at a time before taking a full diet break (2 weeks). Then they can either go back to more ‘normal’

dieting (meaning a more moderate caloric deficit) or perform another stint on the crash diet. As well, they

get both a free meal and a structured refeed (albeit a short one) each week (note: category 2 dieters get

only one free meal and one refeed).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...