Gå til innhold

frksørlie

Medlemmer
  • Innholdsteller

    33
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av frksørlie

  1. Er ikke så veldig nervøs faktisk, bare i lykkerus og ekstase over at jeg tok avgjørelsen om å gjøre det og at det nå er så kort igjen! Haha, nesten så jeg syns det er uvirkelig! Men bare vent til i morgen, da kommer jeg sikkert til å være suupernervøs Men kjempeherlig å høre om andre som nettopp har gjort det og som er fornøyd, det gjør bare at jeg gleder meg til å se resultatet enda mer Hvordan var de første dagene for deg forresten? Innbiller meg om at jeg kommer til å være halvt i puppekoma, men har lest så mye forskjellig her inne at jeg nesten ikke vet hva jeg skal tro eller forvente
  2. Var dere flinke og brukte sports-BH dag og natt den første måneden eller byttet dere til vanlig BH tidligere? Noen spesielle merker/typer som kan anbefales eller er det bare å kjøpe med seg den de har på klinikken? Og hvor mange dager etter operasjon ventet dere før dere tok en titt på de nye søstrene?
  3. Har i alle fall aldri hørt om noen som har operert inn proteser gjennom navelen, haha! Men man kan gå inn både gjennom brystvorten, snitt under brystet, og - som du sier - gjennom armhulen Da er risikoen for infeksjon piittelitt større, vel og merke.
  4. Jeg er også allergisk mot melkeprotein, soya og egg. Jeg har prøvd ut erteproteinet herfra: http://www.vitalprotein.no/produktet/4553916225 og er sånn passe fornøyd med tanke på smaken. Kan vel ikke forvente at det skal være godt når jeg ikke kan blande med annet enn vann, og det er såvidt det går ned hver gang Men hva gjør man ikke for GAINS?!! Haha. Har både sjokolade- og vaniljesmak, sjokolade er det eneste jeg klarer å drikke "rent" etter trening.. Vanilje kan jeg kun bruke om jeg kan skjule det fr.eks i havregrøten. Det finnes et uten smak derfra også, men det har jeg ikke prøvd.
  5. Kan anbefale dette: http://www.vitalgreens.no/produktet/Vital-Greens
  6. Da jeg leste boken tolket jeg ikke dette som et litterært virkemiddel direkte, men mer som en slags beskyttelsesmekanisme Mino skapte i et forsøk på å gjøre minnene om landsbymassakren mindre vonde å bære på, og også som en ufarliggjøring av de drapene han selv utfører senere. At han ser blodet som hvitt fjerner jo (logisk nok) en stor del av det vi mennesker forbinder med det, utenom at det er klissete og ekkelt - fargen rød. Men om du ønsker å tolke det finner du alltids noe der! Kokosvann er jo livets vann, på samme måte som blodet er livets vann det også. Kanskje det er noe?
  7. Spise rå rødløk som nattmat/snacks etter en kveld på byen. Angrer like mye hver gang (mest de tre neste dagene)
  8. På mandag begynte jeg med biorytme-dietten. Tidligere har jeg slitt med det samme som deg, blitt fort sulten etter måltider selv om jeg selv har følt jeg har spist mye, men nå spiser jeg 4 store måltider hver dag + BCAA-shake før trening, og det fungerer ypperlig Det tok to dager før kroppen sluttet å være sulten mellom måltidene. Nå kan jeg gå fra frokost kl 0630 til lunsj kl 14 uten å bli altfor sulten, og DET er en befrielse.
  9. 135 g laks med 500 g grønnsaksblanding og ovnsbakte cherrytomater. Biorytme EDIT: For ikke å glemme den obligatoriske dagsdosen med tran!
  10. Gutter - tights er GREAT, men da må dere faktisk tørre å bære den stramme saken! Ikkenoe sagging i den tro at det er mer "maskulint" enn å ha tightsen stramt rundt rumpa. Da er det faktisk bedre med slitt joggebukse.
  11. Ja, det er sant! Men for en hveteallergiker er speltlomper helt prima sammenliknet med hjemmelagde lomper av havremel... Tried it, never again
  12. Gjør de? På gjøviklompene står det at de kun er bakt ut med hvetemel, og jeg har tenkt at så små mengder går greit (har ikke merket noe som sagt).
  13. Hehe, helt enig! Har en håndfull jenter som dag etter dag løper innbitt på mølla eller spinner rundt på ellipsemaskinen i timesvis på senteret der jeg trener, og de syns jeg faktisk synd på. Er ikke alle som vet om styrketreningens fantastiske effekter - de er faktisk noe man må oppleve og ikke bli fortalt! Det hadde spart dem for mange timer unødvendig trening. Ble frelst første gang jeg tok i en vektstang og har omtrent ikke trent annet siden Men for all del, jeg trives i den testosprengte delen av treningssenteret der gutta befinner seg, og om jeg får ha dem for meg selv så skal jeg ikk
  14. Hun skal ha for at hun i alle fall PRØVER å få en ass! I motsetning til disse jentene, ble faktisk trist av å lese denne artikkelen http://fitnessbloggen.no/victoria-secrets-magemuskler/
  15. Jess, populært kalt ur-hvete. Holdt meg helt unna spelt da jeg fant ut jeg var allergisk, men har funnet ut at det faktisk går greit! Reagerer med eksem i omtrent hele fjeset om jeg får i meg hvete, men merker ingenting om jeg spiser spelt. Heldigvis, for det er en velsignelse å kunne trøkke i seg speltlomper uten å være redd for å se ut som Sahara
  16. Den livsglade karen med Downs Syndrom som trener på senteret mitt. Stiller opp hver dag, i samme treningsytøy vel og merke, like blid og fornøyd Sprer glede over hele senteret og stråler ekstra når han får klem av de pene instruktørene, hehe!
×
×
  • Opprett ny...