Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når du ikke kan spise fellesmiddag med de du bor med, fordi det blir rimelig urettferdig å dele kostnadene likt når du spiser dobbelt så mye som de fire andre TILSAMMEN!

Det er useriøst at FIRE personer kan dele ÉN kyllingkjøttdeig!!!!

Når du ikke kan spise fellesmiddag med de du bor med, fordi det blir rimelig urettferdig å dele kostnadene likt når du spiser dobbelt så mye som de fire andre TILSAMMEN!

Det er useriøst at FIRE personer kan dele ÉN kyllingkjøttdeig!!!!

what? jeg klarer lett 2 alene :p

what? jeg klarer lett 2 alene :p

Jeg vet. Ble helt forferdet!

De var rimelig glad for at jeg lagde, og betalte for, min egen mat. Og ble skikkelig imponerte når jeg viste frem "jeg-er-mett"-magen min etterpå :cool:

Annonse

- Når foreldrene dine prøver å overtale deg til å ta en pause.

- Når du drømmer om morgendagens øvelser.

- Når du ikke kan gå forbi et speil uten å flexe musklene, og av den grunn alltid er litt sein.

- Når du er dritt trøtt, men går på trening allikevel fordi det er dagens høydepunkt.

- Når du ikke vil hjem fra trening etter økta fordi det er så gøy.

- Når du blir distrahert av folk som har ræva teknikk.

- Dagen blir perfekt uansett, så lenge man har hatt en bra økt.

- Man spretter opp fra senga og bare venter på å få dratt på gymmet så fort som mulig

- Bruker 150kr på dropp in timer på gymmet når man er borte.

- Man vill ikke dra på ferier osv. fordi man vil være hjemme med treningsrutinene og heller bruke penger på bra mat og kosttilskudd.

- "Verden-går-under-øyenblikket" med tårer i øynene osv. når man føler man ikke klarer å løfte det man løftet sist.

- Når man utsetter deload-uka selv om man vet man trenger det.

- Forter seg hjem fra gymmet for å lage mat.

- Lar ikke noe (nesten) komme forran planlagte treningsøktene.

- Bruker alle penger på mat, kosttilskudd, treningsklær, proteinpulver osv.

- Går mer i treningsklær en annen tøy.

- Vanner musklene istedet for blomstene og roper: Gro for faen, GROOO!

- Når man utsetter deload-uka selv om man vet man trenger det.

- Vanner musklene istedet for blomstene og roper: Gro for faen, GROOO!

- Kjenner meg igjen her. Aner ikke hvor mange ganger jeg har sagt til meg selv; "Denne uken skal jeg ta det rolig, lite trening og mye avslappning". Blir aldri noe av, trening er bare for gøy :)

- Naturligvis. Skjer hver dag ;)

Annonse

- Når du våkner halv 8 søndags morgen og jubler, ikke fordi du har muligheten til å sove lenger, men fordi du våkner i tide til å kunne ha treningssenteret for deg selv, ooog du får trent tidlig nok til at du rekker 2 økter på en dag.

- Når du føler det er fest fordi du spiser grove rundstykker med kaviar på.

- Når hele dagen går med på å telle ned tiden til du skal på trening, samtidig som du bruker tiden på FB og treningsblogger istedenfor skolearbeidet. Også går du lei nedtellingen og stikker på trening isteden.

- Når treningsøkta er dagens høydepunkt.

når du selv gleder deg sykt til hovedfriminuttet fordi da er klokka 11 og da åpner spisevinduet ditt igjen, men alle andre gleder seg til å dra på rema å kjøpe cola ^^

(skal love jeg har blitt mobbet mange ganger for det... :D)

Når man leser gjennom treningsloggen sin fra 2010 og tenker " Å ja det var den dagen det", mens når du leser skole notater som er 3 uker gamle og tenker " The fuck is this? the fuck is that?!"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...