Gå til innhold

Du vet du er treningsnarkoman når....


Linn Cesilie Tovås

Anbefalte innlegg

Når det er bedt inn til innflytningsvors i kollektivet og at du har tenkt å være med på dette, men stikke deri fra på trening når alle andre skal på Lars Vaular..?

*dette kan selvsagt også ha noe med at det er eksamen i morgen*

:p

Jeg tror jeg hadde brukt alt jeg kunne funnet på som en unnskyldning for å slippe Lars Vaular konsert :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Når du holder foredrag i engelsk, norsk og drikker proteinshake eller spiser kyllingfile, biff, tunfisk o.s.v på skolen. Alltid skal snakke om trening hjemme og ute 24/7 med venner, og ikke går ut i helgene. Blir forbanna når kameraten skal mase om å være med på byen,

og du svarer "nei, eg gidder ikke å gå ut" :D

Du vet du er treningsnarkoman når du går rundt å drømmer om å bli like stor som

Ronnie Coleman uten steroider eller hva? det er ikke normalt :D

Eller når du skynder deg hjem for å spise, og skal gjøre deg klar for trening.

Klager på at maten ikke er ferdig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenings-klærne dine alltid ligger framme, klare til bruk, mens resten av garderoben, din ligger pent ryddet bort i skuffer og skap :p Du sitter å planlegger dagens treningsmusikk og dagens motivasjon evt treningsøvelser når du sitter i matpause på jobb :)

Når du så vidt greier å sitte i en sofa en hel kveld, uten å føl at du har lyst å tren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg ler av denne tråden. Dødsbra! :rofl:

-Når man alltid velger trappene istedet for heisen å møter kollegaene mine SLITNE på toppen, når JEG har tatt trappen. WIN!

-Når man velger gåruta frivillig på jobb, når resten krangler om å få bilene (Hjemmesykepleien)

-Når HVER en lunchpause går ut på at kollegaer inspiserer den spennende sunne lunchen din, og i tillegg spør om kostholdsråd!

-Når trapp, bad, sofa, veranda blir treningsrekvisitt!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenings-klærne dine alltid ligger framme, klare til bruk, mens resten av garderoben, din ligger pent ryddet bort i skuffer og skap :p Du sitter å planlegger dagens treningsmusikk og dagens motivasjon evt treningsøvelser når du sitter i matpause på jobb :)

Når du så vidt greier å sitte i en sofa en hel kveld, uten å føl at du har lyst å tren ;)

Word!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* når det er kjempekjempe billig "diettmat/muskelmat" i en butikk og man hamstrer 1 handlevogn med bare 1-3 forskjellige typer mat, fordi man skal hjem å lagre det i frysern til man har bruk for det!

* for hvær ukjente matvare man vurderer å kjøpe så MÅ man skjekke innholdsfortegnelsen før man legger den i vogna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I flølge matportalen er dette faresignalene på at du er en treningsnarkoman:)

Du hviler ikke nok mellom treningsøktene- stemmer her i hvertffall. Du blir i dårlig humør når du ikke får trent som planlagt- stemmer her den og.. :p Du bruker mye tid på å planlegge for trening - Mister du en økt, trener du enda mer dagen etter Du ofrer mye for å få trent (sosialt liv, jobb, familie) Kjenner meg igjen i de tre siste momentene og men går ikke ut over jobb og familie her da- men innimellom det sosiale liv ja-!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...