Gå til innhold

Du vet du er treningsnarkoman når....


Linn Cesilie Tovås

Anbefalte innlegg

- Når foreldrene dine prøver å overtale deg til å ta en pause.

- Når du drømmer om morgendagens øvelser.

- Når du ikke kan gå forbi et speil uten å flexe musklene, og av den grunn alltid er litt sein.

- Når du er dritt trøtt, men går på trening allikevel fordi det er dagens høydepunkt.

- Når du ikke vil hjem fra trening etter økta fordi det er så gøy.

- Når du blir distrahert av folk som har ræva teknikk.

hehhehe, sant alt! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man leser gjennom treningsloggen sin fra 2010 og tenker " Å ja det var den dagen det", mens når du leser skole notater som er 3 uker gamle og tenker " The fuck is this? the fuck is that?!"

Kjenner meg godt igjen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sjefen sier "Ja, du trener vel en god del?", man svarer "Nah, egentlig ikke. Jeg trener bare tre til fire ganger i uken og aldri mer enn 1.5 time om gangen" hvorpå da andre rundt bordet ser sjokkert ut - og det eneste du klarer er å riste oppgitt på hodet og spise maten fordi man ikke vet hvordan man havnet rundt et bord med sååå mange slappinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Når du knurrer/snerrer ubevisst bare noen kommer litt for nært matfatet ditt.

* Når noen spør om det holder med en pakke karbonadedeig til middag og du syns det er for lite

* Når kassadamen på SmartClub sier "Jasså, du skal ha grillfest sammen med venner i helgen?" og du ser uforstående på henne.

* Når pull-ups er en gyldig aktivitet på første date

* Når du holder på å falle bakover fordi du lente deg så langt bak i et forsøk på å få ut den siste resten av proteinshake'n

* Når du estimerer tyngden på folk du ser rundt deg og lurer på hvor mange sett og repitisjoner du kan gjøre med dem

* Når du spiser mer grønnsaker enn dine vegetarvenner.

* Når du er både glad og forbannet over at du trenger en ny bukse fordi den gamle er blitt for stor, igjen.

* Når du går en tur og begynner å løfte på store steinblokker uten videre

* Når du syns teamgorilla damene er skikkelig sexy og inspirerende

De VAR jo sexy og inspirerende!! Takk for deeet, enda en link å glane på mens jeg glemmer alt skolearbeidet og lar eggene koke i 45 min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man på død og liv skal gå trappene, selv om destinasjonen er i tiende etasje+++ :D Love stairs! Im the human stairmaster!

Jeg savner trappene opp til gamle kåken. 5.etg m 23 steg per etg. Jeg gikk fra å slepe meg opp tomhendt til å jogge hele veien med matvarer på noen knappe uker. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på en til. Når mamma beskytter CC'n og mager kesamen min (og biola/yoghurt som blandes ut med de to førstnevnte) for ei (sær og cheap) tante som skulle ha(og da gjerne tømmer det som er), for "dere har jo så masse".

Mamma "det er teppetrollet sitt"

tante "har hun betalt det selv?"

mamma "det er teppetrollet sitt!"

Neste gang hun kom på besøk gjemte vi det i boden:meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom på en til. Når mamma beskytter CC'n og mager kesamen min (og biola/yoghurt som blandes ut med de to førstnevnte) for ei (sær og cheap) tante som skulle ha(og da gjerne tømmer det som er), for "dere har jo så masse".

Mamma "det er teppetrollet sitt"

tante "har hun betalt det selv?"

mamma "det er teppetrollet sitt!"

Neste gang hun kom på besøk gjemte vi det i boden:meh:

:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man planlegger å stå opp 2 timer tidligere(hvilket betyr ca 05:00) på bursdagen sin slik at man rekker å trene før jobb,fordi man skal reise hjem til Telemark. Slik at man får gjennomført alle de 4 planlagte styrkeøktene for uka. Og er enda et skritt nærmere målet man satte seg for 2,5 månende siden, selv om man vet man ikke når det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...