Jump to content

Remi88

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About Remi88

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 12/31/1988
  1. Har no fokusert på det du skriver her og i henhold til det fysioterapauten har sagt og merker framgang, har ikkje den samme smerten i skulderen lenger. Kan gjere meir og meir uten og merke noen ting og er meir ops og fokusert på oppvarming og trening av bakside skulder Takk for svar ! Slutte med Crossfit og begynne med berre vanlig styrke blir for meg litt det samma som og begynne og krype igjen når ein har lært og gå Trur heller det er uvitenhet om teknikk i baseøvelser frå min side før i tida så har forårsaket dette problemet
  2. Har våre til fysioterapaut no og funnet at av det trur eg, har hatt pause fra pressøvelser i 1 måned no, og han anbefalte og ro øvelser, facepulls osv. har trent dette i 1 veke no og no klarer eg faktisk og ta push ups uten at det kjennes ut som skuldera revner skal inn til fysio igjen på onsdag igjen Han meinte dette var noko han hadde sitt ein del av i Crossfit trening osv, som eg driver ein del med.
  3. Hei. Har sittet noken timer forran skjermen og søkt på google no angåande smerter i høgre skulder ( bak ) og det meste av dei gode forklaringane på dette problemet har jeg sitt på fitnessbloggen Jeg er vel komt i klassen med ein haug av nordmenn så går med den "Det skjer aldri meg" mentalitet.. Vel no har altså det skjedd meg, at på grunn av smerter i skulderen så er eg hemmet fra og ta press øvelser som benkpress osv. kjente det sterkest fro ei veke siden, så då slutta eg med alt så var press øvelser ( berre kjørt knebøy frontbøy osv og andre øvelser der eg ikkje involverer skuldrene i stor grad. Lest meg fram til at dette mest sannysnlig er dei 3-4 støttemusklene( små musklene som fester skulderen ) ? er offshore og har minimum i utstyr som kan brukes til støtteøvelser osv. ingen strikk. Er nok som resten av gjengen her inne, lettere deprimert nå en ikkje får trent det en vil trene om dagene... Føler berre eg trenger litt veiledning til og få denne skulderen opp og gå igjen Dei 2 vekene fram til eg skal heim igjen på fri.. Kan forresten nevne at jeg driver med masse crossfit og styrketrening. så dette belaster jo skuldrene en del. Takker for svar
  4. Remi88

    Crossfit?

    Trener ein styrke med baseøvelser, og WOD (workout of the day ) utennom syns eg crossfit fungerer meget godt til økning av styrke og muskelmasse, samt fettforbrenning
  5. Har funnet drømmegymmet Crossfit Bergen
  6. Når det fyrste som farer gjennom hode på deg etter og ha knekt peikefingeren på jobb, er korleis skal ein trena no ?? ( skjedde for 2 dager sia ) så blei fort crossfit økter med øvelser som ikkje innebar hender meir enn push ups
  7. er berre og fortsetta dei skjønne da når du oppnår nåke med kroppen din og ikkje dei No må eg gje beskjed før eg komme på besøk til ho mor, så ho kan få kjøpt inn melk, egg, tunfisk, kesam osv osv
  8. Når du tar 3 trappetrinn i 1 steg berre for og få knebøy bevegelsen
  9. Okey, ja tenkte meg om litt etterpå eg la ut tråden ein liter kaffi blir da aldri så går nok greit med morgenkaffien då
  10. Leste nett ein artikkel om dette på iform.no http://www.iform.no/pub/art.php?id=1738 er det sånn at vist ein tar seg en kaffikopp eller 2 i løpet av dagen så utgjer dette dårligere effekt ved bruk av kreatin, enn ein dag uten kaffi ? har hørt at kaffi er vanndrivande, men har dette noke og sei ?
×
×
  • Create New...