Gå til innhold

Du vet du er treningsnarkoman når....


Linn Cesilie Tovås

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

- Du drømmer at du er på bulk (vanlige mennesker drømmer vel strengt tatt ikke om nytt kostholdsprogram)

- Du tar "dips" mellom benkene i auditoriet på skolen

- Du tømmer butikkene for magre meieriprodukter

- Jogger overalt isteden for å gå

- Jubler av glede over uforutsett ekstra fysisk aktivitet i hverdagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...når du altid går med keps på trening fordi du da kan skjule ape fjesen din under tunge løft!

...når du ber resepsjonen skru opp musikken i styrke salen med en gang du kommer, sånn at dine puste og kremt løve-brøl drunkner bort...

...når du spytter i speilet under biceps curl...jepp...Jenter kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du hører kollegaene le av deg klokka 1450 idet du mer eller mindret løper igjennom gangen på jobb og er griseklar for trening, og de vet du nettopp har tatt 3 scoops av pre-workouten din og holder på å sprekke.

Når du har fått offisielt navn mr. biceps i et firma med 130 ansatte, og folk gjør flexe-bevegelser til deg uansett hvor du går på hele anlegget.

Når du ikke stoler på NOEN andre enn deg selv når det kommer til mat, og begynner umiddelbart å spørre hvilke matvarer som skal brukes hvis du blir invitert på middagsbesøk.

Når du hører kollegaer ha en åpen diskusjon om formen din i korridoren på jobb uten at du deltar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du sitter på skolen og tripper med beina, fordi du nærmest klør etter å dra på trening.

Derfor jeg alltid trener før jeg drar på skolen, lettere å stå opp når man skal på trening også er man ikke så ufokusert på skolen. Hender jeg skjelver i armene når jeg skriver og sånn da, men det gjør da ikke noe :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg alltid trener før jeg drar på skolen, lettere å stå opp når man skal på trening også er man ikke så ufokusert på skolen. Hender jeg skjelver i armene når jeg skriver og sånn da, men det gjør da ikke noe :p

Haha, skjelver i armene faktisk! Da e du "verre" enn meg ;)

Eg har dessverre ikke mulighet til å trene før skolen.. Hvertfall ikke på treningssenteret. Morgenkardio funker jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...