Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det gjorde så jeg måtte skippe leggday for to uker siden :/

Hahaha! Når man ser det store bilde er det 4-ish ganger i året, men likevel føles den ene dagen (kanskje en ekstra dag eller to) som en stort savn :p Jeg har ikke engang blitt tappet enda heller. Det er det verste.

Sikkert lurt å følge doctor's order uansett!

Fortsetter under...

Hahaha! Når man ser det store bilde er det 4-ish ganger i året, men likevel føles den ene dagen (kanskje en ekstra dag eller to) som en stort savn :p Jeg har ikke engang blitt tappet enda heller. Det er det verste.

Sikkert lurt å følge doctor's order uansett!

what? hvorfor kunne du ikke trene om du ikke blei tappa? Det som var kjipt er at de hevda at jeg kommer til å prestere dårligere på intervaller og trening i høy intensitet i flere uker etter hver tapping :/ Det ER faktisk bad news...

what? hvorfor kunne du ikke trene om du ikke blei tappa? Det som var kjipt er at de hevda at jeg kommer til å prestere dårligere på intervaller og trening i høy intensitet i flere uker etter hver tapping :/ Det ER faktisk bad news...

Jeg var på første samtale etter å ha meldt meg. Der tar de kun prøver for å teste for hiv/hepatitt/etc.

Nevnte samtale skjedde etter at hun ga meg klarsignal og skulle gi meg generell info om blodgiving.

Annonse

• 2 uker senere...

- Når du slenger ekstra bagsje/vekt i sekken, før du skal på tur. (Det å gå tur med store steinar i sekken, er ikkje det heilt vanleg då?:huh: )

- Når du ikkje kan gå forbi ei passande stang/grein uten å ta nokre pullups:whistle:

- Når du er "sint" på foreldrene dine fordi de gav deg altfor mye pizza, pasta, snop og is som barn, og lurer på hvordan du i det hele tatt har overlevd på et slikt kosthold.

- Når kassadamen på kiwi (uoppfordret) beklager at de ikke hadde speltlomper igjen i dag.

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...