Gå til innhold

Du vet du er treningsnarkoman når....


Linn Cesilie Tovås

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- Når du trenger en hel bærepose til måltidene på jobb

- Når du sier du skal i jobbmøte, skulker foreldremøte og trener istedet… (evt sender gubbe på møte)

- når du legger opp arbeidstidene dine til å passe treninga (etter om det er lite folk på senteret og utfra hviledagene), og ikke motsatt :p

- når du MÅ innom butikken og kjøpe magerkesam og bær før du skal i lunsjmøte (og når du spiser dette entusiastisk mens kollegaene kikker rart på deg)

- når du skal reise vekk, og du sjekker hvor nærmeste treningssenter er… utfall fra hotellsengen er en fin kriseløsning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du blir sur når du blir oppringt av barnehagen på trening som forteller at ungen er syk og må hentes, du blir oppgitt og tenker at det var jo jævla typisk at det måtte skje NÅ, midt i treningsøkta som forøvrig begynte skikkelig bra - og sikkert hadde vært den beste på lang tid hadde det ikke vært for den syke ungen som måtte ødelegge alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du er treningsnarkoman når du føler deg godt beskrevet av alle punktene over :D

So true, man vet man er treningsnarkoman når man skal ha cellegift i morgen og ikke bekymrer seg for noe annet enn om formen blir så dårlig at man ikke kan trene og ikke noe annet :p

Man vet når man er treningsnarkoman når man tar med seg skolebøker ned i treningsrommet midt på natta slik at man kan trene og lese samtidig!

Man vet man er treningsnarkoman når man istedenfor restitusjonsdag istedenfor tar seg en 3 timers gåtur slik at man blir for støl til å trene ben dagen etter :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg igjen på mye av det som står her :D

¤ Når det første du gjør om morgenen er og benke dyna av deg - og late som du marker tungt med bagen

¤ Når man flexser i spesielt før man hopper i dusjen - og ser på klokka at man begynner og få det travelt

¤ Når du tar pushups på alle benker på skolen og hjemme

¤ Når det eneste du tenker på er trening og mat når du er på skolen

¤ Når du ikke vil på skole/jobb for man føler det kommer borti treninga

¤ Når man må si nei til alt folk spør om

¤ Når alle kommenterer matpakka de

¤ Når man bruker flere timer på kvelden for og fikse matpakke og pakke bagen, og planlegge neste dag

¤ Når du har mareritt om at du ikke får trent, eller alt går til helvete - og våkner opp glad, for det var bare en drøm.

¤ Når du hater andre som ikke trener seriøst og spiser usunt!

Også MYE annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Female body builder Katka Kuptova : theCHIVE

Dette er ikke pent... Damer bør ikke bli så buffe.

I helvete, pass på deg selv da, dette er ikke et mål jeg har satt meg fordi medisinene ville fucket det opp uansett og jeg har prøvd så lav fettprosent. Det var IKKE bra for meg! :whistle:

Men altså, om hun vil være slik, la henne nå være slik og drit i å kommentere på at du ikke syntes det var pent. var da for innmari ingen som spurte deg var det vel? :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...