Gå til innhold

Du vet du er treningsnarkoman når....


Linn Cesilie Tovås

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Når man leser tråden "Du vet du er treningsnarkoman når..." på Fitnessbloggen kl. 20:43 en torsdagskveld og er grinete fordi man ikke "får lov" til å trene pga div overbelastninger, men finner ut at skitt au, knærne gjør ikke SÅ vondt og skuldra den henger jo bare der! Jeg rekker en joggetur på mølla før senteret stenger! See you, jeg stikker på trening! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Når du som 17åring legger om kosten til hele familien gjennom moralpreken etter moralpreken om hvorfor pannekaker og tomatsuppe ikke burde være midt-i-uka-middag :rolleyes:

..Når du har fått moren din til å gå ned 8 kg, og bli der (!) på 3-4 mnd :D

..Når alle andre (guttaboys, vg2 industriteknikk) sitter og surfer, og sjokkert ser over på skjermen min og oppdager at jeg sitter å ser på råfine, halvnakne damer (meg på letings etter konkurransebikini)

..Når du får tlbakemelding fra familien på at ønskelista til jul ser alt for trening-ete ut :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig det allerede finnes en slik tråd her inne - men lager en slik en da det var en av disse på det forrige forumet jeg logget på, og det var i grunn mye gøy lesing... ;)

Så da starter jeg!

Du vet du er treningsnarkoman når.....

1. Du står på bussen og får en akutt trang til å ta pullups i de stangene som er i taket.

2. Du drømmer at du har fått synlige blodårer nederst på magen, og blir skuffa når du innser at det bare var drøm.

FYR LØS ;)

nr. 2 accomplished!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...