Gå til innhold

Du vet du er treningsnarkoman når....


Linn Cesilie Tovås

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når du kommer hjem (til kongeparet-foreldre) på ferie, dronningen holder på å skrive handleliste og lurer på om det er noe du vil ha og du sier "mager cc", hvorpå hun sier, "jeg har jo kjøpt inn det og mager kesam til deg allerede, men de hadde desverre ikke mager vaniljekesam" :love:

(så går man sammen i butikken etterpå og det viser seg at de hadde mager vaniljekesam, hun kjente den bare ikke igjen pga ny forpakning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... når man tenker strategisk på hvordan man kan få ned maks antall kalorier i løpet av et måltid (i dette tilfellet dyppe maten i vann, slik at det er lettere å svelge - hvis det er lov til å si).

Er selvfølgelig lov å si,men det høres ikke ut til å være i nærheten av optimalt heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. når klokka er 11 og du har lyst til å reise å trene når du allerede har pumpet armer så det holder, men egentlig skal sove...

... når du blir lei deg fordi du ikke kan trene i morgen for da kan du ikke trene like hardt dagen etterpå...

... når du må tenke på om du skal reise ut for å danse eller ikke, så du får nok søvn fordi du skal trene i morra :D

... når du ikke har brukt en vanlig bukse på en stund, og når du først skal ta på deg en bukse, finner du ut at du ikke har noen.. lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Når du selger Acne- jakken fin får å få råd til proteinpulver. :unsure:

- Når du har medlemskap på to ulike treningsstudioer for å kunne trene i helger/ferier.

- Når du ikke vil at kjæresten din skal kjøre deg og hente deg på skolen fordi du foretrekker å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • Når du mener at bøy, benk og mark er viktigere enn å være sosial.
  • Når du vurderer konsekvensene av alt du gjør når du først er sosial.
  • Når du drar tidlig hjem fra byen for å være best mulig forberedt på mandagsøkta.
  • Når du kommer for seint til avtaler på jul- og nyttårsaften fordi du har vært på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos klær og treningsnarkomani..

Når selv de buksene du anså som vide er trange over låra, og alle skjortene ryker under armene..

Kona har kjøpt en del bukser til meg (hun jobber i klesbransjen og tar med seg bukser når hun er på butikkbesøk, men jeg foretrekker å handle selv) som jeg sliter med å få over leggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...