Gå til innhold

Du vet du er treningsnarkoman når....


Linn Cesilie Tovås

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når du sitter og tenker på trening hele dagen, hva hvor mye og hvordan du skal løfte... Gleder deg til trening dagen etter når du ligger i senga og prøver å få sove. Blir SUR og stressa om det er en dag eller flere dager du ikke får trent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...

Veit ikkje om eg kvalifiserar som treningsnarkoman då, men har somme fakter som passar fint inn på ei slik liste:

- du blir i dårleg hummør fordi du må ta heisen i staden for trappa, pga barnevogna.

- du listar opp vatn som favoritt drikk.

- dødtid vert brukt til knebøy, spretthopp, situps eller liknande.

- posane med matvarer automatisk blir løfta opp og ned nokre gongar før dei bli satt på bordet.

- du spring/joggar i staden for å gå, om du skal hente noko.

- insisterar på å bære ting sjølv, og blir på grensa til fornerma om ein eller anna kar prøvar å vere høffeleg å hjelpe deg, når du alt har svart nei:whistle: (skjedde på jobb her om dagen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Når man drar i parken, kikker på jenter og det eneste som går i hodet er: "lurer på om hun squatter...Og lurer på om hun der i det hele tatt trener... oj shitt hu der MÅ squate godt over 100.." osv...

- Før så jeg på jenter som trente fordi at de er stramme. Nå ser jeg etter stramme jenter fordi jeg vet de trener oO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Når man drar i parken, kikker på jenter og det eneste som går i hodet er: "lurer på om hun squatter...Og lurer på om hun der i det hele tatt trener... oj shitt hu der MÅ squate godt over 100.." osv...

- Før så jeg på jenter som trente fordi at de er stramme. Nå ser jeg etter stramme jenter fordi jeg vet de trener oO

Du har gode tanker. Moar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Når man drar i parken, kikker på jenter og det eneste som går i hodet er: "lurer på om hun squatter...Og lurer på om hun der i det hele tatt trener... oj shitt hu der MÅ squate godt over 100.." osv...

- Før så jeg på jenter som trente fordi at de er stramme. Nå ser jeg etter stramme jenter fordi jeg vet de trener oO

he he, gjør en del av det samme selv.

ser på lår og rumpa, og tenker, hu må kjøre noe skikkelig med bøy.evt

evt. hu burde kjøre noe skikkelig med bøy om rumpa er flat. så nynner jeg på baby's got back.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man prøver å forhandle med legen i blodbanken om man kan/burde trene samme dag som man gir blod. Hun sier nei. FØR man gir blod? Nei.... men om man tar en BENøkt istedet for overkropp? Fortsatt nei.

Sann historie fra fredag.

Det gjorde så jeg måtte skippe leggday for to uker siden :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...