Gå til innhold

Du vet du er treningsnarkoman når....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 584
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Når du ikke har sjans i havet for å stå opp klokka 10 for å gå på skolen, men har null problem med å stå opp klokka 05.55 for å trene.

Når du bærer handleposene i verdens mest ubehagelige og unyttige posisjon for å få treningseffekt.

Når man leser gjennom treningsloggen sin fra 2010 og tenker " Å ja det var den dagen det", mens når du leser skole notater som er 3 uker gamle og tenker " The fuck is this? the fuck is that?!"

Postede bilder

Går mest i sosiale begivenheter her :)

Ellers, som Tuba skriver: spise og se film :p

Hos meg går det mest i barn, hus og hjem.. daaag ut og daaag inn :mellow:

Så når jeg har trent meg ferdig før klokka 11, så.... må jeg vente helt til neste dag for å gjøre noe digg.:wub:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så når jeg har trent meg ferdig før klokka 11, så.... må jeg vente helt til neste dag for å gjøre noe digg.:wub:

Klart da har du nok å henge fingrene i :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest xxxxxx
Du vet du er treningsnarkis når du ikke har tid til å se på TV etter en tidlig treningsøkt, for du er opptatt med å planlegge maten resten av kvelden! :p

Eller lage maten for resten av uken, som jeg gjorde i går :oops:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

- Når du sier til besøket at de desverre må dra hjem nå, fordi du må rekke og trene.

- Når du skal på ferie og skal bruke en hel dag på reising, og det første som slår deg er: Hvordan i h skal jeg få trent??

- Når du heller bruker penger på treningstøy enn andre klær.

- Når du spiller fotball med barna hvert friminutt, slik at du får litt gratis kardiotrening.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du på jobb er rastløs og bare gleder deg til å trene og stikker av før du dagen er ferdig, for å trene, selvsagt. Det har blitt mange "jeg trener i lunsjen, jeg" i det siste. EVO er to min fra jobben:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker jeg hadde det sånn da jeg var hjemme med min alene. Jeg elsket å trene for å bare ha meg selv å tenke på, ingen i beina mine. Puh! Nå er det sånn: "rekker jeg å trene før jeg må hente i barnehagen?"Gleder meg til han kan gå hjem selv:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Husker jeg hadde det sånn da jeg var hjemme med min alene. Jeg elsket å trene for å bare ha meg selv å tenke på, ingen i beina mine. Puh! Nå er det sånn: "rekker jeg å trene før jeg må hente i barnehagen?"Gleder meg til han kan gå hjem selv:)

Mhm.. prøv 3. Jeg har ikke nok bein til alle å henge i engang :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...