Gå til innhold

hannanw

Medlemmer
  • Innholdsteller

    88
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om hannanw

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 09. mai 1995

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Takk for rådet! Synes du jeg skal ta vente med å trene til det har bedret seg? eller går det fint å trene uten å forverre det?
  2. I ankelen gjør det vondt på innsiden, og det har forplantet seg til nedre del av leggen på innsiden. Det har skjedd før, men da var det verre og hovnet opp. Men det har ikke vært gjentagende i stor grad, 2 ganger i løpet av de fire siste årene. Denne gangen vil jeg unngå en større belastning slik at det ikke fører til en lengre pause fra trening.
  3. Trener 5 ganger i uka: 2 ganger styrke med fokus på hele kroppen inkl markløft og knebøy + 3 ganger HIIT. Har hatt en pause fra intens trening på et år pga folkehøgskole. I tillegg har jeg litt svake ankler grunnet hypermobilitet. Grunnen til at jeg overbelastet ankelen og leggen var at jeg tråkket for hardt ned på båndet og i tillegg kom ut av takt på tredemøllen.
  4. Hei, jeg sliter med en overbelastning i høyre ankel og legg som er i begynnelsestadiet(altså potensial til å bli verre). Har tatt på sportstape for å støtte og stabilisere. Styrketrening går forsåvidt greit, mens å løpe HIT-intervaller som forårsaket belastning er mer smertefull, men ikke utholdelig. Er inne i en periode der jeg ønsker å kutte fettprosenten, og da er det jo nødvendig med cardio. Har dere noen tips til hvordan jeg bør trene? og hvordan jeg unngår en verre belastning?
  5. Hei, har drevet med dette programmet litt vel lenge. Har dere tips om hvordan jeg kan forandre det? alternative øvelser til de jeg tar? 15 min HIIT på tredemølla aktivere rumpa goble squat 2x10 knebøy 3x10 rumensk markløft 3x10 chest flys 3x10 tricep kick backs 10 på hver arm pull ups 3x10 skuldermaskin 3x10 bent over rows 3x10 bicycle crunch x 70 + 2-3 mageøvelser til utøying
  6. Helt avhengig av questbars, guilt free barer med masse proteiner som slår to fluer i samme smekk. Jeg har smakt 7 ulike smaker,skal snart smake på double chocolate chunk, fikk en pakke i posten tidligere denne uka. her er en rangering og kommentarer: 1.Chocolate brownie, cookie dough og white chocolate raspberry- kjempegode alle tre, det varierer hvilken jeg har mest lyst på. 2.Chocolate peanut butter -er nok mer en sjokoladeperson enn peanøttsmør person, men forsatt en vinner. 3.Apple pie - frisk og god, men tilfredstiller ikke behovet mitt for sjokolade. 4.Cinnamon bun- god, men litt s
  7. Bestilte 5 pakker med questbars for litt over en uke siden, og idag fikk jeg en av de idag(chocolate chip cookie dough). venter og håper på at jeg får de 4 andre. Tror dere at de går igjennom tollen?
  8. Go raw flax snax pizza smaker veldig godt og inneholder veldig sunne ingredienser, jeg pleier å ta 5 stykker for eksempel hvis jeg plutselig får lyst på noe usunt. link--> http://www.iherb.com/Go-Raw-Organic-Flax-Snax-Pizza-3-oz-85-g/33187
  9. pistasj-kan ikke fordra smaken majones- det samme gjelder for majones lutfisk-teksturen er bare motbydelig smør på brødskiva-kvalmende potet og pasta-for mye stivelse og jeg får vondt i magen av pasta rømme-for mye kalorier, for lite proteiner asparges-liker ikke smaken blomkål-blomkål og fordøyelsen min er ikke venner sild-smaker for fett og ofte mye bein i makrell- det samme gjelder for makrell gjærbakst-vondt i magen og blir oppblåst
  10. takk for svarene Jeg har fått litt kritikk av foreldrene mine for forbruket av egg, pga av de redd for kolesterol etc (går på VGS, så jeg bor forsatt hjemme). Men jeg er ikke egentlig veldig bekymret, og mye egg i kostholdet gjør at det er enklere å spise sunt pga av at det er så mettende.
  11. Den siste tiden har jeg spist mye egg, og lurer på hvor mye som er sunt å spise og hva som er for store mengder med egg. Jeg spiser ofte en omelett laget på 2 egg til lunsj, og en gang i blant en omelett på 3 egg til middag og som oftest et egg til frokost i helgene. Hva mener dere? hvor mye egg kan enn spise før det blir usunt?
  12. Begynte i september, men målet var både nedgang til sommeren og varig. + mer muskler Høyde:177-178 cm september 2012 hofte 96 cm midje 75 cm vekt 69 kg Juni 2013(nå) hofte 81-82 cm midje 66 cm vekt 57 kg resultat: -12 kg -14/15 cm hofte -9 cm midje +mer muskler
  13. eggefluff(laget med sukrin) med stevia english toffee anbefales sterkt, det smaker helt nydelig synes ihvertfall jeg
  14. Jeg har vært til lege å tatt blodprøver, og venter på resultatet. Det er ikke deilig å slippe det, jeg er faktisk bekymret...Krysser fingrene at jeg snart får mensen igjen, og at resultatene ikke viser at det er noe alvorlig galt med meg. Grunnen er nok mye trening, et overdrevent sunt kosthold og stress pga mye skolearbeid.
×
×
  • Opprett ny...