Gå til innhold

Du vet du er treningsnarkoman når....


Linn Cesilie Tovås

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hehe, må bare støtte flere av innleggene som går på det med ferie!

Vet du er treningsnarkoman når du legger deg gira og oppglødd dagen før fridag, for da kan du ta deg ekstra god tid på gymmet! Gledet meg alltid til økter på dger uten jobb, for da kan jeg kombinere gode, tunge økter med litt deilig kukerundtsyndrom. Sistnevnte under strukturerte former selvfølgelig! /p pluss får tid til å presse inn noen "koseøkter", der en har gjort unna de obligatoriske øktene, og har tid til å stikke innom gymmet for å kose seg med diverse yndlingsøvelser som ikke er på det nåværende programmet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg på en lørdagskveld banner høylydt utenfor gymmen fordi kortet mitt ikke funker i døren (døgnåpentkort), avslutter med å spenne i døren og vise fingeren til overvåkningskameraet og nesten grine i bilen på vei hjem. Ser på meg selv som en veldig rasjonell dame som somregel har kontroll på impulsive følelser. begynner å revurdere meg selv...hadde gledet meg til å være helt alene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg på en lørdagskveld banner høylydt utenfor gymmen fordi kortet mitt ikke funker i døren (døgnåpentkort), avslutter med å spenne i døren og vise fingeren til overvåkningskameraet og nesten grine i bilen på vei hjem. Ser på meg selv som en veldig rasjonell dame som somregel har kontroll på impulsive følelser. begynner å revurdere meg selv...hadde gledet meg til å være helt alene!!

HAHAH! Det der var sååå meg forrige uke! Har sånn der 24/7 døgnkort og var der en kveld litt over kl 12 på kvelden/natten...men... så var det STENGT! :confused::cry: Heeelt ute av kontroll var jeg!

Det viste seg at de hadde begynt å stenge dritten klokken 12. UTEN å informere?! Anfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

- Når kolleger på jobben lurer på om jeg har med meg lunsj til alle sammen.

- Når det siste du gjør før natten er å planlegge treningen for morgendagen, det første du gjør når du står opp er å justere planen.

- Når du takker nei til å komme på middag forde du ikke skal spise før om 1,5time.

- Når venner å familie endelig forstår at å be meg på middage ikke kan gjøres samme dag, da jeg trenger å planlegge når første måltid må finne sted.

- når venner og familie starter setningen med. Kan du komme eller skal du trene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du føler at ukens to treningfriedager er totalt bortkastet forde du ikke var på trening.

(selv om du vet kroppen trenger å hente seg inn litt)

Når du ber om å jobbe kveld på søndager, for å rekke å trene på treningssenteret (grunnet åpningstiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, alle avtaler legges opp etter treningen... Rart noen synes jeg er lite sosial om dagen:whistling:

Hehe, så sant så sant. Legger opp trening etter som jeg jobber, så kommer alt annet.

Ikke noe er så kjedelig når mannen min sier at vi kommer på middag hos svigers uten å ha avtalt med meg først, så alle planene må legges om. Evt. stå opp tidligere for å rekke trening før jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...