Gå til innhold

martiiin

Medlemmer
  • Innholdsteller

    54
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Takker Har fått det banket inn nå ja
  2. Du har vell rett Skal sjekke de ut
  3. Du har vell rett i det Takk for hjelpen så sent på kvelden
  4. Må si meg helt enig med deg på det dær ja Men vill anbefale deg og skaffe en juicer, og ikke en vanlig blender Prøvde og mikse det i blenderen og endte opp som en tykk grøt Skal skaffe meg denne Andersson JCR 2.0
  5. Fuck this shit.... Velger og høre på deg som sikkert kan 1000 ganger mer om dette en meg Men skal prøve og lage juice ved siden av mat, siden jeg sliter med og få i meg masse grønt... kommer seg sikkert etter en stund
  6. Hele greia med juice er jo for at man skal få i seg alt. Det er jo en genial måte for og få i seg masse frukt og grønnsaker. Må jo være en fin måte og bruke ved et ''vanlig kosthold'' for og få inn det daglige av grønt Ser ikke for meg at dette kan skade så mye ved og prøve i 10 dager. Men skal selvfølgelig innta protein i pulverform ved siden av for og dekke proteinbehovet. Slik har de satt opp ''dag 1'' [ATTACH]97197[/ATTACH] Det er jo ganske mye
  7. Forstår hva du mener, men har du noen tanker/erfaring om det og miste fett ved en slik ''Diett''? Jeg har lest mye om det å miste fett raskt og alle ''snarveiene til en stram kropp'' og vet at det ikke er noe rask vei til drømme kroppen. Men jeg ønsker bare og miste litt fett rundt magen litt fort viss det lar seg gjøre. Forventer ikke noe super six-pack ved en slik diett.
  8. Noen som har prøvd, eller vet om noen som har prøvd dette? Så filmen Fat, sick and nearly dead og fikk lyst til og prøve dette Det går ut på at man bruker en juicepresser og presser frukt og grønnsaker til en juice. Man skal først prøve dette i 10 dager for og dermed se hvordan kroppen reagerer på dette. Ved siden av, tenker jeg og innta ca 120g myse protein i form av pulver for og ikke miste mye for muskelmasse. Målet mitt med dette er en ny start på kostholdet og forhåpentligvis gå litt ned i fettprosent. Jeg kommer til og kjøre en 3 eller 4-splitt avhengig av energinivået. Slik l
  9. Ser folk ikke fikk med seg at jeg LÅ på 1500-2000 kcal daglig. Nå ligger jeg en plass rundt 2000-2800 kcal. Treningen er slik RYGG, NAKKE OG BICEPS Chinups med 15kg vektskive 10x4 Markløft 4x4 Stående roing 10-12x3 Nedtrekk 10-12x3 Sittende roing 10-12x3 Shrugs med vekskiver 15x4 Bicepscurl med rett stag 12x3 Sittende hammercurl 12x3 Chinups (smalt grep) og overhead bicep cable curls som kjøres som supersett BRYST, SKULDRE OG TRICEPS Dips med 10-15 kg belte 10x4 Flatbenk med manualer 10-12x3 Sittende militærpress 10-12x3 Cable flyes 10-12x3 Sittende sidehev 10-12x3 Tric
  10. Takk for det Vill ikke anbefale folk og kjøpe ripped hardcore nei Kjøpte masse fra GG en gang, så var det 2 bokser for 199, så jeg bare tenkte og prøve det ut Ikke noe imponert akkurat ........
  11. Målet mitt er og gå ned i fettprosent, samtidig som jeg vedlikeholder/bygger muskler. Kjører 8-12 reps på alle basis øvelser og 10-15 reps på isolasjons øvelser. Skal ta en titt på de programmene du nevnte
  12. Det med og spise 1500- 2000 kcal var det jeg hovedsakelig gjorde fram til jeg startet på den nye programmet (skal rette opp) Nå driver jeg ikke og teller hver eneste kcal, men har det ca i hodet. Spiser meg mett, men ikke stappmett. Passer på og få i meg en stor dose med grønnsaker med lavt innhold av karbs ( putter alt i en blender og drikker) Og jeg spiser kjøtt hver dag. 300-400g. Tar også litt kosttilskudd, men overdriver ikke selv om det kan se slik ut [ATTACH]97046[/ATTACH]
  13. Skal ta og vurdere og legge inn 1-2 faste fridager. Men liker ikke tanken på og ikke trene en dag Men takk for tipsene !
×
×
  • Opprett ny...