Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syntes det blir litt det samme som når du sitter alene på bussen, så kommer det en og sitter seg rett ved siden av deg. Ikke normalt :)

Men så skrur jeg fullstendig av hjernen og zoner fullstendig vekk på trening. Får ikke med meg en shit!

Eneste gangen jeg virkelig fikk med meg noe var når jeg hadde kjøpt med en ny treningsBH på internett. Og den hadde push up, noe jeg ikke var klar over. Så hadde jeg en slitt slarkete treningssingelet... Aldri i mitt liv blitt så beglodd på overalt, hele tiden. Fikk fårete smil og greier også.

Jeg foretrekker å være anonym på treningssenteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg litt creepy på trening i dag.

Jeg lå i streetching avdelingen og gjorde ryggheverter på ball. Så kommer det ei slående vakker kvinne og steller seg 2 meter foran meg. Begynner å strekke hamstring, stående. Squat to stand gjør hun og!

Som mann, HVOR ser man? Jeg hadde noen minutters stillhet, for den kaklende høna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette var creepy eller bare gay det som skjedde i dag. Aldri sett vedkommende før, så tror ikke det er en creeper...

Tror nok det var en som var nysgjerrig, gay or not. Har selv opplev det jeg oppfatter som at gutter/menn er det jeg vil kalle nysgjerrige eller kontaktsøkende på samme måte.

Men det slår ikke den absolutt mest creepy stakkaren der jeg trente før. Kom på trening litt senere en vanlig, det virket som om det var ganske amper stemning der. En eldre, litt liten type, drev å surret rundt barbeint, i olabukse og singelet. Han var skikkelig creepy, stirret og fulgte etter meg rundt i lokalet en stund. Litt senere hørte jeg han kranglet med en jeg kjenner, så jeg ruslet bort og spurte om hva det der dreide seg om? Han fortalte at han creepy typen hadde kommet med ganske ekle forslag ovenfor flere av de med ikke vestlig bakgrunn, og tror du f..n ikke typen kom inn i dusjavlukket fult påkledd og stilte seg opp og stirret når jeg dusjet!? Da klikket jeg og ga klar beskjed, og hadde han ikke løpt ut, og jeg vært uten klær, så skulle han ha fått litt fysisk kontakt gratis, fem sure midt i tryne.:mad:

Så heldigvis ikke noe til typen etter dette, takk og pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Okeeey… det er en svær mann, sikkert i slutten av 30-40 årene et sted som jeg har lagt merke til kikker ofte på meg. Ganske ubehagelig og irriterende. Hyggelig mann, for all del, men det er ikke greit å stirre… Han har kommet bort til meg et par ganger og sagt hei. Sier bare hei tilbake og smiler.

I dag toppet han det hele… jeg tok benkpress, hadde musikk i ørene. Da jeg skulle reise meg opp, ser jeg plutselig han foran meg og nærmest roper "Godt nyttår!!" til meg på nordnorsk… det var mange andre i rommet som så skikkelig rart på han… "hvis du ikke er ferdig, så kan vi bytte på å bruke benken altså!!"

sa bare at han kunne ta benken, og så gikk jeg bare….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okeeey… det er en svær mann, sikkert i slutten av 30-40 årene et sted som jeg har lagt merke til kikker ofte på meg. Ganske ubehagelig og irriterende. Hyggelig mann, for all del, men det er ikke greit å stirre… Han har kommet bort til meg et par ganger og sagt hei. Sier bare hei tilbake og smiler.

I dag toppet han det hele… jeg tok benkpress, hadde musikk i ørene. Da jeg skulle reise meg opp, ser jeg plutselig han foran meg og nærmest roper "Godt nyttår!!" til meg på nordnorsk… det var mange andre i rommet som så skikkelig rart på han… "hvis du ikke er ferdig, så kan vi bytte på å bruke benken altså!!"

sa bare at han kunne ta benken, og så gikk jeg bare….

Forutenom stirringen, så er det vel ikke noe unormalt med å si hei eller ønske noen en kjenner igjen et godt nytt år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I dag var jeg kanskje ikke creepy på trening, men ihvertfall en raring på trening. Skulle hente et par 5 kilos vekter til markløften. Det var ingen på stativene, så jeg tasset rundt og så om det var noen ledig på apparatene. Fant en, tok den med, og møtte blikket til sambo som smålo litt. Jeg hadde visst tatt den rett av smithmaskinen mens en fyr hadde pause.. Snakk om å være blåst, heh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg kanskje ikke creepy på trening, men ihvertfall en raring på trening. Skulle hente et par 5 kilos vekter til markløften. Det var ingen på stativene, så jeg tasset rundt og så om det var noen ledig på apparatene. Fant en, tok den med, og møtte blikket til sambo som smålo litt. Jeg hadde visst tatt den rett av smithmaskinen mens en fyr hadde pause.. Snakk om å være blåst, heh..

Thug lyfe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg kanskje ikke creepy på trening, men ihvertfall en raring på trening. Skulle hente et par 5 kilos vekter til markløften. Det var ingen på stativene, så jeg tasset rundt og så om det var noen ledig på apparatene. Fant en, tok den med, og møtte blikket til sambo som smålo litt. Jeg hadde visst tatt den rett av smithmaskinen mens en fyr hadde pause.. Snakk om å være blåst, heh..

http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhd2G3Ct50Uh63Avpx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...