Gå til innhold

Hvilken øvelse (som du faktisk gjør) hater du mest, og hvorfor?


larskr

Anbefalte innlegg

Har en til her.. Liggende lårcurl...:eek: var så ille i går,:p at jeg faktisk snart dropper hele greia..

Ikke gjør det. Det er horder av oss gutter og menn som elsker å se på rumpene deres der dere ligger og kjemper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bulgarske utfall. Svir så tårene nesten spretter hver gang, fyttisatan. Og chins - hvis jeg ikke snart klarer EN uten hjelp kommer jeg til å kutte ut den bedritne øvelsen der og. WHYYYY skal jeg gidde?! Dritt-chins.

Elsker mark, og begynner å like benkpress, da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter meg til resten av gjengen som ikke har et spesielt godt forhold til bulgarske utfall. Men når man slipper unna stive lår på første telemarktur, så var det nesten verd det.

Stangcurl er vel den kjedeligste øvelsen, og det blir ikke bedre av at jeg føler at jeg bare blir svakere i den øvelsen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benkpress, føler aldri jeg får noe ut av den, pluss at høyre albue tidligere er brukket, har en metallplate som gjør hele bevegelsen stiv og skjev. hovedgrunnen er kanskje at brystet er den muskelgruppen som henger mest etter i størrelse og føler det aldri vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

bulgarske utfall! verste, men samtidig den beste øvelsen..

tar tilbake at det er den beste.. fortiden er den så hat at jeg tror inbiller meg en strekk i baksiden på ene låret så det er best å la vær :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener mest alene, og da er benkpress og knebøy given. Er gira og har lyst til å peise på til failure hver eneste gang, men må alltid vurdere det opp mot muligheten for å bli liggende der som en klovn med stanga på brystet eller dundrende ned i "rekkverket". I tillegg svetter jeg 100x mer når jeg tar bøy og mark + det meste av mageøvelser(især planken) enn resten av øvelsene mine tilsammen, så de blir også med på lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater frontbøy. Jeg hater egentlig beintrening generelt (med unntak av mark), men altså spesielt bøy. Føler at jeg aldri får helt dreisen på den, øker ikke noe særlig, og den er bare irriterende. Prøvde meg på 40 kg i dag, for tenkte det var helt latterlig å ikke klare såpass... Jada.. 1 repetisjon det -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...