Gå til innhold

Hvilken øvelse (som du faktisk gjør) hater du mest, og hvorfor?


larskr

Anbefalte innlegg

Hørtes utrolig kjipt ut! :/

Jepp! Var temmelig surt når eg fekk beskjed av legen om at eg i ein alder av 21 år har ødelagt ryggen for livet, og at ingen behandling vil kurera skaden. MEN når det er sagt....det fins folk i rullestol som trener, det fins blinde folk som trener, det fins folk med amputasjonar som trener......Så det kommer jo til et punkt der du bare må sei "fuck it" og innsjå at i det store og heile har det lite å sei. Det fins HUNDREVIS av øvelsar eg fortsatt kan trena på tross av ein slik skade, og eg kan fortsatt oppnå drømmefysikken min, eg må bare tenka litt alternativt :) Dessuten blir jo ikkje ryggen bedre av at eg sitter og syns synd på meg sjøl :) Så eg seier bare..COME AT ME BEACH12!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det likt som deg i knebøy og kjørte mye fokus på teknikk og høy frekvens samt støtteøvelser og mobilitetsjobbing. Økte fra 60kg x3 til 100kg x4. Fremdeles ikke mye å skryte av da, men det går nå ihvertfall framover og synes det er skikkelig gøy øvelse nå, selv om den er litt tung å trene nå som jeg er på diett.

Hvor lang tid tok det deg å øke til 100 kg x 4? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at man liker det man mestrer. Godfølelsen kommer hakk i hel med mestringsfølelsen, enten det gjelder trening, jobb eller annet. Jeg kan forstå at mange misliker knebøy da det er en knalltøff øvelse. Men det er det som gjør den så bra. Man går ikke på trening primært for å kose seg, men for å jobbe for resultater.

Btw: Jeg elsker knebøy:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stfu and squat :p. Jeg føler meg heller ikke særlig sterk når jeg kjører knebøy, but a man's gotta do what a man's gotta do.

Men klart dårligst er jeg i militærpress. Jeg hater egentlig ikke øvelsen, men det er en psykisk greie at man har mest lyst til å gjøre det man er god til.

Greia er at jeg har ingen grunn til å gjøre en øvelse jeg hater... Jeg har lest alle de vidunderlige tingene den gjør med kroppen, men det gjør vel strengttalt også markløft, hvor da kjøre knebøy når markløft er såååååååååååååååå mye morsomere? :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen mods som har mulighet til å flytte denne inni den andre tråden? :) My bad, så ikke at det var en lik tråd.. :confused:

flettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...