Gå til innhold

Hvilken øvelse (som du faktisk gjør) hater du mest, og hvorfor?


larskr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt fra ettbeins varianter av knebøy, mark og bulgarsk utfall dette er de verste herre!

Utfall er hatøvelse nr.1 (fy faen hater ettbeinsvarianter)

Vanlig knebøy er en av favoritt øvelsene btw :)

Kjedeligste øvelsen bicepscurl tror jeg :p (er ikke biceps-elsker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt som heter noe med bicepstrening. Absolutt alt.

Jeg satser på at man involverer biceps i all annen overkroppstrening for jeg trener den høyst en gang i måneden etter å ha funnet alle mulige slags unnskyldninger for å slippe å gjøre det.

Dessuten liker jeg ikke ufall, men mistenker at jeg hadde likt det bedre hadde jeg kommet meg ned langt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det likt som deg i knebøy og kjørte mye fokus på teknikk og høy frekvens samt støtteøvelser og mobilitetsjobbing. Økte fra 60kg x3 til 100kg x4. Fremdeles ikke mye å skryte av da, men det går nå ihvertfall framover og synes det er skikkelig gøy øvelse nå, selv om den er litt tung å trene nå som jeg er på diett.

Har du noen tips til hvordan jeg kan få til det samme? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater Seated leg extensions. Den maskinen vi har er helt forferdelig, låser nesten beina fast i bunnposisjon og etter tunge sett svir det som fy, og da i tillegg skal beina låse seg fast. HAAT! Liker å kjøre den, helt til siste rep og prøve å komme seg ut av den. World of pain!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...