Gå til innhold

Hvilken øvelse (som du faktisk gjør) hater du mest, og hvorfor?


larskr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

  • Det meste av støtteøvelser for overkropp (= alle overkroppsøvelser utenom benk), bortsett fra diverse typer skulderpress med stang og triceps-pushdown.
  • Strakmark
  • Strakmark på kloss
  • All markløft på kloss
  • All markløft med lang eksentrisk fase
  • Smalbenk
  • Smalbenk med strikk
  • Skråbenk
  • Frontbøy
  • Nakkebøy til boks med stopp
  • Nakkebøy med stopp 3/4 opp
  • Nakkebøy generelt!
  • Knebøy med 4 sek konsentrisk fase (litt gøy, men et reint helvete når det blir tungt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg med i bulgarsk utfall-klubben. Godt hjulpet av en strekkskade som gjør øvelsen direkte smertefull til tider. I tillegg vil jeg nevne planken, den er jo så usannsynlig kjedelig. Vil heller pumpe hardt enn å bare stå der med den statiske styrken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere som hater mange reps med knebøy, så har jeg tips som hjelper ihvertfall for meg. La oss si at dere skal ta 15 reps, da ikke tenk at dere skal ta 15, men tenk at dere skal ta 5, så bare fortsetter dere fra 5 og når dere har kommet på 10 reps, så bare tenk 5 igjen så er jeg ferdig. :) Det hjelper for meg å tenke sånn :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...