Gå til innhold

Hvilken øvelse (som du faktisk gjør) hater du mest, og hvorfor?


larskr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gjør ikke så mange øvelser, men en-arms roing er nok den verste. Bare fordi den er så kjeeeedelig og framgang er laaaaangsom (2kgs-hopp er mye når det kun er snakk om én arm :eek:) Også er ikke håndleddene mine venner med stangroing, så da må det bli med hantler. Jeg gruer meg også litt til hver gang jeg skal ta knebøy, men den har begynt å løsne nå så det er greit. Det er mest mentalt, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ALLE ryggøvelser, utenom markløft og chins.

Når vi blir såpass generelle må jeg jo nesten si at jeg hater alle øvelsene i programmet mitt. Jeg hater at det er tungt, men jeg hater enda mer å ikke klare det, for ikke å snakke om hvor mye jeg hater å være slapp.

Jeg gjør ikke en eneste øvelse fordi det er kult eller godt. Jeg gjør det fordi det er godt etterpå, og det styrker meg både fysisk og mentalt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALT av (direkte) mageøvelser! HATER å trene magen:sick:

Men side...

1. magen trenes mer eller mindre i de store baseøvelsene (digger mark, bøy, benk og chins)

2. magemusklene mine vil ikke synes før noe av magefettet er borte

.. dropper jeg magetreningen veldig ofte, og trener kardio i stedet :)

Men tvinger meg selv til div plankeøvelser minst en gang i uken. Vil ikke at magen skal være grunnen til at jeg ikke klarer å øke i andre øvelser:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat kommet hjem fra første økt på nytt program, og på programmet sto 3x8 Zercher Goodmornings. Alle som har gjort Zercher-varianter før, vet hvor vondt dette gjør!

Hvilken øvelse i programmet ditt gruer du det mest til?

Bulgarske utfall og squats.. har elsk hat forhold til disse. Siste repsen er helt jævlig, men er alltid sykt deilig når man er ferdig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i det mange sier, spesielt utfall. oh lord. får ikke til å gå ordentlig på flere dager :p

Men den øvelsen jeg kvier meg mest til er faktisk vanlig benkpress. Hater det. Er så sinnsykt svak og føler jeg ligger der som en idiot og ikke får til noe. :thumbsdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...