Gå til innhold

Hvilken øvelse (som du faktisk gjør) hater du mest, og hvorfor?


larskr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bulgarske utfall, men kun fordi når jeg er ferdig med det ene beinet må jeg gjøre akkurat det samme på det andre for at det skal bli ett sett:shifty: ellers liker jeg øvelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, hater ingen av øvelsene jeg gjør. De som gjør mest vondt er det nesten som jeg gleder meg til å ha gjennomført, for det er så digg etterpå :)

NO PAIN NO GAIN :p

Enig i dette. Det er et elsk/hat forhold definitivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinasjonen beinpress med to droppsett til failure, etterfulgt av bulgarsk utfall med kort pause mellom sett.

Om noen ser en voksen mann gråte på iTrain Bergen, er det nok meg.

Hvordan du orker å ta bulgark utfall etter beinpress shitt

Hvorfor ikke ta bulgark utfall først kjøre øvelsen tungt også kjøre deg ut på beinpress? (lettere å ha riktig teknikk i en beinpress maskin når man er veldig trøtt enn bulgark utfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

Front squats. Ikke bare er det utrolig tungt helt nederst i løftet, men det krever også mye arbeid å holde ryggen rett, samtidig som du skal balansere jævelskapet på fremsiden av skuldrene.

Enig med dette. Er et helvete å holde ryggen rett. Også er det vanskelig å puste, fordi stanga klemmer nesten på strupen.

Er ikke noe veldig glad i benkpress eller de fleste press-øvelser heller, men trenger mye mer styrke i overkroppen enn det jeg har :sorry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfall - bulgarske og gående, og step-ups. Hvorfor? Fordi det er tungt, jeg blir sliten og synes det er kjedelig. Og sikkert også fordi jeg ikke mestrer det på samme måten som de øvelsene jeg synes er morsomme. Føler meg ikke flink, liksom. Motiverer meg til å ta dem ved å tenke at det tross alt bare dreier seg om å ha det fælt i noen få minutter av uka mi.. :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Bulgarsk utfall, får det IKKE til (lener ALL vekten på vristen?)

- Benkpress, er så LIVREDD for å dø under stangen om jeg ikke får den opp

- Pullups, fordi det er tungt og jeg blir kvalm hvis jeg ikke gjør den veldig tidlig i programmet

- Markløft, blir så sliteeeen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...