Gå til innhold

Ned i vekt til sommeren?


marphil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Henger meg på her jeg å!

Vil selv ned i fettprosent, gjerne 5-10% ned til sommeren, men vet ikke hvor mye som er realistisk. Vekta ganske stabil rund 70kg selv om jeg har gått ned minst 6 cm rundt midja i 2012. Gjør meg egentlig ingenting for jeg vil legge på meg muskler og blir sterk!

Økningene i styrke er det som driver meg mest, og selvfølgelig endringene jeg ser i speilet. Teller ikke kalorier, kanskje burde jeg, men har nok stress i livet mitt nå og vil ikke legge på mer. Hender jeg logger et måltid på diett.no, bare for å sjekke hva de inneholder, så har jeg i alle fall noe å gå etter.

Kjører nå PHAT og stooortrives med det! Prøver gradevis å legge inn litt kardio også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig at dere er med! Megan, jeg vet hva du prater om. Disse koselørdagene mine har tatt litt av..Så nå er det på tide å stramme inn litt. Jeg skal ha et kosemåltid på lørdager. Dette kan være to boller, spise et måltid ute..hva som helst, men IKKE godteri:p Kjekt å ha NOE å se frem til..ellers sprekker man så lett. Jeg gjør i alle fall det! Blir fort vannsamlinger av godteri ja..Og husk at du må ha et kalorioverskudd på 9000 kcal for at du skal legge på deg 1 kg fett. Det tror jeg neppe lille du har greid på en halv uke;)

Hehe, ja, 1 juksemåltid er da ikke så dumt.:thumbsup: Glemte at pms har en del å si også for øyeblikket. Er vanlig for kvinner å gå opp minst 2 kg i vannvekt og bli oppblåst under pms. blir nok bedre igjen om et par ukers tid... men føler meg ikke på topp. :meh: 9000 kcal er jeg vel langt ifra, tror heller jeg har tabbet meg ut å spist dritt å ligget i underskudd på proteiner og kalorier. det har ingen hensikt for forbrenninga det heller. drittmaten i seg selv gjør sitt over flere dager....:p go vannvekt! jeg føler meg mindre sexy en denne:

blowfish.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen og velkommen til dere nye :D

uff, har ikke rukket å stikke innom her på lenge. Men har trent. Har fått meg noen løpeturer ute tilogmed, det var deilig. Endelig isfrie fortau :D

men vekta står bom stille, har gått ned i cm ög er fornøyd med det, men skulle gjerne sett 6 tallet på vekta. Er jo utrolig at den ikke har gått nedover på tre mnd med trening og kost?

Den godtefri mnd dere, gjelder det lørdager også??? Har redusert enorm, men sier til meg selv at jeg kan spise litt sjokolade på lørdager. Kan jeg være med alikevel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen og velkommen til dere nye :D

uff, har ikke rukket å stikke innom her på lenge. Men har trent. Har fått meg noen løpeturer ute tilogmed, det var deilig. Endelig isfrie fortau :D

men vekta står bom stille, har gått ned i cm ög er fornøyd med det, men skulle gjerne sett 6 tallet på vekta. Er jo utrolig at den ikke har gått nedover på tre mnd med trening og kost?

Den godtefri mnd dere, gjelder det lørdager også??? Har redusert enorm, men sier til meg selv at jeg kan spise litt sjokolade på lørdager. Kan jeg være med alikevel? ;)

Selvfølgelig skal du være her selv om du koser deg med sjokolade på lørdager! :) Du må gjøre det som er best for deg! grunnen til at jeg kutter ut snop en liten periode er fordi jeg ikke greier å begrense meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet det er litt langt utti her, men jeg blir med :D

Har ikke vært så veldig målbevisst i det siste, og manglet motivasjon. Da jeg gikk på vekta etter ei uke, for å ha gått opp 1kg i morgest (har ikke vært over 61kg på over 1 måned, kanskje to?), tenkte jeg at jeg virkelig skulle ta tak! Har kun vært opptatt av å bygge muskler i det siste (som selvfølgelig skal fortsettes), men har vært veldig slurvete med kostholdet. Målet er 55kg i første omgang, hadde vært en drøm i oppfyllelse å nå det til sommeren! Og jeg vet at jeg kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på jeg også :) Er 165 og veier 75. Skal ned til 65 kg til sommeren. Ligger på ca. 1600 kcal. Trener 5 x i uken. 3 splitt styrkeprogram + kondisjon etter styrkeøkt. Veier meg hver dag, vet det ikke er så bra, men er for å se fremgangen.

Sjekker på diett.no hvor mye jeg får i meg av kcal daglig. Har spist havregrøt stort sett hver dag, men skal nå prøve å kutte ned på det og spise proteiner til frokost i stedet som omelett, kylling evt. biff med noe nøtter ved siden av. Ellers spiser jeg stort sett kylling og salat og cottage cheese med usukret syltetøy eller bær til. Blir kanskje litt ensformig, men går greit. Eggprotein tas etter trening. Håper på det beste til sommeren!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influensa satte en stopper for godtefri månen min :unsure: Ligget rett ut i 3 dager nå alene på min vakre(not) hybel, å da måtte man bare ty til litt trøstesjokolade..utrolig hvor synd det går ann å synes på seg selv i feberheten altså! :rofl:

Vekta står fortsatt stille, men skal prøve å kutte ut min elskede brødmat i et par-tre uker å se om det blir noe fart på sakene da. Så har jeg et forsett om å begynne å stå opp på morningen å jogge litt (B-menneske deluxe her) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...