Gå til innhold

Ned i vekt til sommeren?


marphil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spiser du nok proteiner gjennom dagen og at du passer på spise hver 3. time skal det funke :)

Uh...Det der er vel litt vel gammel info, er det ikke?

Takk- høres fornuftig ut, må nok lage en plan til meg selv (man vet jo hva man skal gjøre- er jo bare å gjennomføre :p )

Sjekk www.leangains.com og revurder det med at man "må spise hver 3. time". Herregud som mange underernærte mennesker det hadde vært da, for det er ikke alle som gidder å stå opp to ganger hver natt for å få i seg mat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh...Det der er vel litt vel gammel info, er det ikke?

Sjekk www.leangains.com og revurder det med at man "må spise hver 3. time". Herregud som mange underernærte mennesker det hadde vært da, for det er ikke alle som gidder å stå opp to ganger hver natt for å få i seg mat ;)

Joda, blir nok pf på meg- men allikevel så bør nok jeg plan for det jeg spiser. Jeg er absolutt IKKE flink nok til å balansere proteiner og karbohydrater bra. Får i meg alt for lite proteiner ift hvor mye jeg trener/veier- vet hva som nok vil fungere for meg (jeg har ikke sjangs i havet til å spise hver tredje time, til tross for at jeg er imponert over de som klarer det), så her er det 'no excuses'- bare å sette i gang nå- så kommer det nok mer av seg selv etter hvert:)!

Har også en veldig stygg tendens til å spise alt for lite, så jeg stopper forbrenningen :(

Men topp motivert, det hjelper jo litt;)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uh...Det der er vel litt vel gammel info, er det ikke?

Sjekk www.leangains.com og revurder det med at man "må spise hver 3. time". Herregud som mange underernærte mennesker det hadde vært da, for det er ikke alle som gidder å stå opp to ganger hver natt for å få i seg mat ;)

For mange fungerer det å spise ca. hver 3 time , gir et jevnt blodsukke og man har lettere for å ikke overspise.

Er vel ingen som står opp på natten for å spise?????? Hvem har sagt noe om å måtte stå opp 2 ganger om natten for å spise hver 3 time??????????????? :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange fungerer det å spise ca. hver 3 time , gir et jevnt blodsukke og man har lettere for å ikke overspise.

Er vel ingen som står opp på natten for å spise?????? Hvem har sagt noe om å måtte stå opp 2 ganger om natten for å spise hver 3 time??????????????? :rofl:

Holder med ett ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange fungerer det å spise ca. hver 3 time , gir et jevnt blodsukke og man har lettere for å ikke overspise.

Er vel ingen som står opp på natten for å spise?????? Hvem har sagt noe om å måtte stå opp 2 ganger om natten for å spise hver 3 time??????????????? :rofl:

Faktisk så var det en del byggere som sto opp, drakk masse melk og la seg igjen for å "holde forbrenningen oppe" ;) Og det er greit nok at det fungerer, men jeg bet meg merke i at det så ut som det ble lagt frem som "det fungerer best", og det er jeg ikke enig i. Men som du sier så er "for mange" - det er det som er og blir det operative ordet i mange sammenhenger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gledelig med!^ Det forbanna kjærestetillegget er synlig allerede!!! er min egen feil da, trykka i meg nesten hele posen med nidar favoritter og har hatt flere usunne dager, inkludert brødmat og alt man ikke bør spise:rolleyes: . det skal ikke være mulig å legge på seg på en halv uke!?.....nekter å veie meg, men dette må da kun være vannvekt? :eek::mad: målte meg og til min skuffelse så var det som før psmf. Vil ikke anbefale det ettersom jeg ikke tror den dietten kan være noe gunstig for forbrenningen, du går fort ned, og fort opp. Fra nå av aldri mer diett!

Fra nå av blir det perodisk faste, ingen kosedager og trening 5 - 6 dager i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

målte meg og til min skuffelse så var det som før psmf. Vil ikke anbefale det ettersom jeg ikke tror den dietten kan være noe gunstig for forbrenningen, du går fort ned, og fort opp. Fra nå av aldri mer diett!

Fra nå av blir det perodisk faste, ingen kosedager og trening 5 - 6 dager i uka.

Jeg tror ikke det har så mye med resultatet ditt å gjøre ;) Husk uansett at du er dehydrert på en PSMF, så når du spiser mye sukker vil det merkes fort. Sjokolade er ikke det beste heller :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det har så mye med resultatet ditt å gjøre ;) Husk uansett at du er dehydrert på en PSMF, så når du spiser mye sukker vil det merkes fort. Sjokolade er ikke det beste heller :p

Du har rett i det, håper det kun er vannsamlinger i kroppen så stabiliserer seg igjen når karbene kuttes ned igjen. Jeg vet det så godt, men jeg er mega svak for sjokolade. en avhengighetsting. Men fra nå av skal jeg holde meg til mørk eller sukkerfri da fråtser jeg ikke.:p kan ikke sette en nidar-favoritter pose foran meg, da forsvinner den. skremmende jeg ikke veier 150 kg sånn så jeg spiser når fråtsinga først er i gang. :oops:

Jeg kan med fordel kutte ut kosedagene, blir mye vannsamlinger i kroppen og null fremgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg også !! Skal ned 10 kg før sommeren. Teller "grovt"kalorier, veier meg hver dag og prøver å få i meg nok proteiner. Trener styrke 4 x i uken samt kondisjon etter hver styrkeøkt. Intervalltrening 45x15 skal vist være bra!! Hvor flinke er dere i helgene?

Spørs! Hvis jeg har dårlig tid og det er mye som skal bort, så setter jeg opp kaloriregnskap til helgen også og passer på å kose meg med ting som ikke gir så mye kalorier (Fun Light-gelé, skumkake, en porsjon havregrøt med bær etc). Har jeg kommet godt på vei, tar jeg 1-2 kosedager i uka hvor jeg er litt mer løssluppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig at dere er med! Megan, jeg vet hva du prater om. Disse koselørdagene mine har tatt litt av..Så nå er det på tide å stramme inn litt. Jeg skal ha et kosemåltid på lørdager. Dette kan være to boller, spise et måltid ute..hva som helst, men IKKE godteri:p Kjekt å ha NOE å se frem til..ellers sprekker man så lett. Jeg gjør i alle fall det! Blir fort vannsamlinger av godteri ja..Og husk at du må ha et kalorioverskudd på 9000 kcal for at du skal legge på deg 1 kg fett. Det tror jeg neppe lille du har greid på en halv uke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er ny her inne, og jeg er helt klart med i denne tråden altså! Og så absolutt med på ikke no snop denne mnd! :thumbsup:

Vet ikke hvor mye jeg ønsker meg ned til sommeren, men jeg bare kjører på og ser hvor mye det ender på! :D

Velkommen hit Thomas!:) Dag 1 uten snop! So far so good.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...