Gå til innhold

Ned i vekt til sommeren?


marphil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvilken musikk liker du å jogge til? tre kilo til første april hadde jeg likt også :D

Hehe kjærsten refererer musikksmaken min til "syremusikk":p Jeg hører på mye house, dubstep og pop når jeg trener:P

Haha men det ble dårlig med jogging i går! Var drittrøtt og hadde absinenser etter sukker så jeg sovna halv 10 og våkna i 9 tia! Jaja holdt meg i det minste unna sukkeret, i dag er en ny sjangse til å få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette kommer til å gå sakte.. har gått ned 1,2kg siden forrige uke.. men hadde virkelig håpet på meg da jeg gikk fra høykarbo til lavkarbo.. og hadde jeg visst det skulle ta så lang tid å gå ned igjen etter bare 2(TO!!!) uker på høykarbo hadde jeg aldri tatt så lang pause :(

EDIT: Jeg har faktisk gått ned 1,8kg, så er litt bedre enn jeg først trodde.. men føler fortsatt at det går sakte :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette kommer til å gå sakte.. har gått ned 1,2kg siden forrige uke.. men hadde virkelig håpet på meg da jeg gikk fra høykarbo til lavkarbo.. og hadde jeg visst det skulle ta så lang tid å gå ned igjen etter bare 2(TO!!!) uker på høykarbo hadde jeg aldri tatt så lang pause :(

EDIT: Jeg har faktisk gått ned 1,8kg, så er litt bedre enn jeg først trodde.. men føler fortsatt at det går sakte :/

1,8 kg på en uke er jo kjempebra :) anbefaler deg å lese artikkelen Kjetil har skrevet som ligger på forsiden! du skal se det går nedover :) viktigste er å ikke miste motet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag, er to uker siden sist da jeg var borte på vinterferie forrige mandag. Så på 2 uker har jeg gått ned 3,3 kg og må si meg strålende fornøyd med det :D har og gått inn litt i cm, 6 cm rundt midja og 3 cm over rumpen! Fått 2 ekstra cm på overarmen, men velger å tro at dette er muskler :p Ny uke og nye muligheter! Skal få til 4 styrkeøkter og 2 kardioøkter denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag, er to uker siden sist da jeg var borte på vinterferie forrige mandag. Så på 2 uker har jeg gått ned 3,3 kg og må si meg strålende fornøyd med det :D har og gått inn litt i cm, 6 cm rundt midja og 3 cm over rumpen! Fått 2 ekstra cm på overarmen, men velger å tro at dette er muskler :p Ny uke og nye muligheter! Skal få til 4 styrkeøkter og 2 kardioøkter denne uken.

Wow, så bra framgang! Imponerende å gå ned så mye i fettprosent samtidig som du øker i muskelmasse :) Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veide 82 kg 1 januar. I morges veide jeg inn på 77 :D

Har lyst tel å prøve å komme ned mot 70'ish :p

Det som er litt fett er at jeg har hatt framgang på chins og andre øvelser samtidig som jeg har gått ned i vekt :D

Gratutlerer! Alltid stas å se forbedring på øvelser synes jeg. Det er så motiverende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide 82 kg 1 januar. I morges veide jeg inn på 77 :D

Har lyst tel å prøve å komme ned mot 70'ish :p

Det som er litt fett er at jeg har hatt framgang på chins og andre øvelser samtidig som jeg har gått ned i vekt :D

Hva er oppskriften din? Hvordan var kostholdet og hva trente du? :) Imponerende framgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er oppskriften din? Hvordan var kostholdet og hva trente du? :) Imponerende framgang!

Stått på skuldrene til kjemper og alt det der :p Har egentlig bare lest mye om hva jeg kan gjøre, blant annet her, tatt litt her og der. Men det har blitt til trening 4-5 ganger i uka. Stort sett styrke, men bodypump funker ganske bra for kardio. Kutta ut brød, pasta, ris. Ligger unna chips, sjoko etc. stort sett. Men hender jeg kjøper noe digg lørdager. Har egentlig tatt litt mye øll. Men 27 år og på siste semester av masteren, må være lov :p

For å si det på en annen måte. Det jeg har gjort anderledes enn tidligere hvor jeg stod mer eller mindre stille er;

a) Kutte brød, pasta, ris.

B) Spise hver 3 time'ish.

c) Mer frukt og grønt der jeg normalt ville kjørt på med noe annet.

d) Gått litt tur i ny og ned.

e) Følger med på kcal og og næringsinnhold i mer eller mindre alt jeg trøkker i med som en generell regel.

f) Starta med proteinpulver. Hovedsakelig grunnet at jeg slipper å spise like mye. Sånn jeg ser det får jeg i mer proteiner der jeg ellers ville fått i meg mer fett og karbs ved normalt kosthold.

g) Spiser ALLTID frokost. Stort sett havregryn.

h) Bytta ut lettmelk med skumma melk. Gått fra å drikke 1.5 liter melk om dagen til kanskje 2 dl.

j) Slutta med intervalltrening før styrketreninga. Synes det har gitt mer fart på sakene :)

Sikkert mer også, men bare det jeg kom på i farta :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg inngått ett veddemål om at jeg ikke skal skeieut før 13.mai, altså rett undr 2 måneder! Blir spennende med både tur til Island, Kina og påskeferie "heime hos ho mor" i mellomtiden. Hvis jeg klarer meg uten å skeie ut får jeg spandert middag på meg, hvis ikke må jeg spandere middag ute på restaurant. Jeg har veldig lite penger for tidne, så det blir jo en grei motivasjon til å være flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste en tilsvarende forrige trening. Da jeg kikka hva den inneholdt kom det på 400 kcal pr. 100 gram. Sjølve pakka var på 90 gram. Nesten så man lurer på hva fan dem trøkker i det greiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste en tilsvarende forrige trening. Da jeg kikka hva den inneholdt kom det på 400 kcal pr. 100 gram. Sjølve pakka var på 90 gram. Nesten så man lurer på hva fan dem trøkker i det greiene.

Hmm...står jo at de skal inneholde 228kcal pr bar :confused:

MEN, var den god? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...