Gå til innhold

Ned i vekt til sommeren?


marphil

Anbefalte innlegg

samme her, er så kjedelig! Sitter og manner meg opp til trening, mens kroppen venter på tante og skriker etter sjokoladen jeg egentlig skal sende til Kina..

Tante har kommet hit også. Merker at det er ekstra tungt å gå på underskudd denne uka. Litt mer irritabel og mutt;)Bra det snart er påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg koste meg med sjokolade i helgen, men med god samvittighet da jeg har gått 6 uker uten ;) Men ble egentlig ganske kvalm så nå blir det nok lenge til neste gang igjen ;)

Jeg har trippa hardt på pils, whiskey, pizza, burger, sjoko og potetgull i det siste. Men har faktisk ikke lagt merke til noe vektøkning :p Mulig "lavkarbo" 4-5 treninger i uka, gjør at man kan go mad i blant, med mindre det er en latent periode før vektøkningen kommer haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trippa hardt på pils, whiskey, pizza, burger, sjoko og potetgull i det siste. Men har faktisk ikke lagt merke til noe vektøkning :p Mulig "lavkarbo" 4-5 treninger i uka, gjør at man kan go mad i blant, med mindre det er en latent periode før vektøkningen kommer haha

Jeg gikk mad i vinterferien, endte allikevel opp med at det var den uken jeg hadde mest vektnedgang.. go figure :eek: mens nå når jeg har vært dritflink (syns jeg da :p ) så står det pinade i ro :cry: men tror ikke det gjør noe om man skeier ut noe (så lenge det ikke blir hver uke) når man er flink ellers ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt bom stille igjen!! Vært super flink denne uken også, men det synes ikke vekta :p haha, typisk! Skal måle neste uke og se om det har blitt noe forandring den siste mnd ( ingen forandring i vekt hvertfall)

There better be a change, grrr.. :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei alle her inne.

Lurte på om jeg kunne får lov til å henge meg på her jeg. Har de siste ukene vært med på 4UKERS programmet til Silje Mariela, vet ikke om det er noen av dere som har hørt om det? Har gått ned 3,5kg og er veldig fornøyd med det. Skulle likt å si at jeg ikke bryr meg så mye om vekta, men det blir løgn. Veier for øyeblikket 70-71kg. Er 173 høy. Målet mitt er å veie 66 kilo 1.juni. Det bør være veldig overkommelig, men jeg vil ikke tape muskelmasse. Musklene mine jobber jeg hardt for. Mister jeg muskelmasse/blir svakere på trening, så må jeg ta signalet med en gang. Har under 4UKERS programmet lagt på ca 1400 kcal om dagen. Det er lite, og jeg ble tilslutt litt besatt av tanken på mat. Ente i noen matorgier uten like. Ikke bra. Skal prøve nå å ligge på rundt 1800kcal om dagen. Håper jeg kan gå ned i vekt på dette, eller i allefall gå ned i fettprosent.

Blir mye styrketrening, ikke så mye cardio, men kjører noen fettforbrenningsekvenser av og til, samt er på noen timer på SATS bare for morroskyld en gang imellom.

Så, får jeg være med?

Hva slag resultater har dere andre hatt så langt, morro å vite:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedeligste som er ! Nesten så en gleder seg til å hoppe på vekta for en har vært så flink, så bare: nei, ikke det nei :meh:

Har vært der selv i over en måned nå, men endelig denne uka hadde jeg gått ned litt. Men nå nærmer det seg ny veiedag å jeg krysser alle tær og fingre for at det skal fortsette å gå nedover! Det har helt sikkert gått inn noen cm her og der skal du se (pleier å prøve å overbevise meg selv om at jeg bare har lagt på meg muskler) :thumbsup:

EDIT: Skulle vært sitert til Eliza her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle her inne.

Lurte på om jeg kunne får lov til å henge meg på her jeg. Har de siste ukene vært med på 4UKERS programmet til Silje Mariela, vet ikke om det er noen av dere som har hørt om det? Har gått ned 3,5kg og er veldig fornøyd med det. Skulle likt å si at jeg ikke bryr meg så mye om vekta, men det blir løgn. Veier for øyeblikket 70-71kg. Er 173 høy. Målet mitt er å veie 66 kilo 1.juni. Det bør være veldig overkommelig, men jeg vil ikke tape muskelmasse. Musklene mine jobber jeg hardt for. Mister jeg muskelmasse/blir svakere på trening, så må jeg ta signalet med en gang. Har under 4UKERS programmet lagt på ca 1400 kcal om dagen. Det er lite, og jeg ble tilslutt litt besatt av tanken på mat. Ente i noen matorgier uten like. Ikke bra. Skal prøve nå å ligge på rundt 1800kcal om dagen. Håper jeg kan gå ned i vekt på dette, eller i allefall gå ned i fettprosent.

Blir mye styrketrening, ikke så mye cardio, men kjører noen fettforbrenningsekvenser av og til, samt er på noen timer på SATS bare for morroskyld en gang imellom.

Så, får jeg være med?

Hva slag resultater har dere andre hatt så langt, morro å vite:)

Regner med alle som vil får være med :D Velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei alle her inne.

Lurte på om jeg kunne får lov til å henge meg på her jeg. Har de siste ukene vært med på 4UKERS programmet til Silje Mariela, vet ikke om det er noen av dere som har hørt om det? Har gått ned 3,5kg og er veldig fornøyd med det. Skulle likt å si at jeg ikke bryr meg så mye om vekta, men det blir løgn. Veier for øyeblikket 70-71kg. Er 173 høy. Målet mitt er å veie 66 kilo 1.juni. Det bør være veldig overkommelig, men jeg vil ikke tape muskelmasse. Musklene mine jobber jeg hardt for. Mister jeg muskelmasse/blir svakere på trening, så må jeg ta signalet med en gang. Har under 4UKERS programmet lagt på ca 1400 kcal om dagen. Det er lite, og jeg ble tilslutt litt besatt av tanken på mat. Ente i noen matorgier uten like. Ikke bra. Skal prøve nå å ligge på rundt 1800kcal om dagen. Håper jeg kan gå ned i vekt på dette, eller i allefall gå ned i fettprosent.

Blir mye styrketrening, ikke så mye cardio, men kjører noen fettforbrenningsekvenser av og til, samt er på noen timer på SATS bare for morroskyld en gang imellom.

Så, får jeg være med?

Hva slag resultater har dere andre hatt så langt, morro å vite:)

Klart det er bare å slenge seg med, velkommen! Flere som jobber gir bare mer motivasjon, tenker jeg :D

Ser ut som du er heldig med dine 70-71 kg på avataren :thumbsup: Sikkert lurt å legge seg så høyt på kcal om du er redd for musklene dine ja, ligger på rundt 1600 selv, men jeg har ikke så mye muskler å miste enda så det får bare gå. Har vært borte i matorgiene selv, når jeg lå såpass lavt, tok helt av :eek: Du vil nok helt sikkert gå ned i fettprosent med det om du trener mye, men er laaangt fra noen ekspert så om du vil miste muskelmasse vet jeg ikke.

Programmet til Mariela virker sykt bra, har sett på det, men kunne ikke ta meg råd..om det er de bootybuilding-greiene?

Jeg har gått ned fra 76,6 til 68,5 kg fra slutten av oktober til nå, med pause der jeg bare holdt vekta stabil i desember og januar for da "va æ heim ått ho mor" å da er det ikke greit å være på diett. Har delmål på 65 i første omgang nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er bare å slenge seg med, velkommen! Flere som jobber gir bare mer motivasjon, tenker jeg :D

Ser ut som du er heldig med dine 70-71 kg på avataren :thumbsup: Sikkert lurt å legge seg så høyt på kcal om du er redd for musklene dine ja, ligger på rundt 1600 selv, men jeg har ikke så mye muskler å miste enda så det får bare gå. Har vært borte i matorgiene selv, når jeg lå såpass lavt, tok helt av :eek: Du vil nok helt sikkert gå ned i fettprosent med det om du trener mye, men er laaangt fra noen ekspert så om du vil miste muskelmasse vet jeg ikke.

Programmet til Mariela virker sykt bra, har sett på det, men kunne ikke ta meg råd..om det er de bootybuilding-greiene?

Jeg har gått ned fra 76,6 til 68,5 kg fra slutten av oktober til nå, med pause der jeg bare holdt vekta stabil i desember og januar for da "va æ heim ått ho mor" å da er det ikke greit å være på diett. Har delmål på 65 i første omgang nå. :)

Jeg er herved slengt på, hehe.

Det er nok beina mine som er mitt største problem, skjuler de godt bak vasken på bildet. Hehe. Men takk:)

Ja, satser på at jeg klarer meg greit med rundt 1800kcal nå, og satser også på at jeg slipper de store smellene. Er ikke noe særlig i det hele tatt.

Siljes programmer er veldig bra. Er ikke bootybuilding jeg har fulgt, men et program hun kaller 4uker. Er mye av det samme som bootybuilding, men litt mer ekstremvariant, og kortere.

Du har jo gjort en kjempejobb, cred til deg for det altså. Må ha vært deilig å se 6-tallet på vekta. Gleder meg litt til det selv gitt.

Blir morro å følge litt med her fremover. Som sagt er målet mitt 66kg den 1.juni, så får vi se om jeg klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som skal ned til sommeren her? Jeg skal ned 8-10 kilo. Hadde vært supert om noen skal det samme og kunne tenke seg noen å gjøre det "sammen" med :)

Hei, er ny her:-) skal ned 10 kg før sommeren:) fint å være fler! Har spørsmål ang tabletter for å øke forbrenning Evt fat loss er det noen med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er ny her:-) skal ned 10 kg før sommeren:) fint å være fler! Har spørsmål ang tabletter for å øke forbrenning Evt fat loss er det noen med erfaring?

Hei du. Jeg bruker frenzy fatloss, men. Må nok innrømme at jeg ikke føler den har den helt store virkningen altså. Ser mange skriver om økt energi og minsket sukkersug, kan ikke si jeg har merket den helt store effekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan spiser du nå da? Hva er målet ditt? høyde og nåværende vekt?

Spiser vanlig mat igrunn.. Kylling, fiskboller, spagetthi.. Sånne ting :) Og spiser ikke så ofte som tidligere. Er jeg på jobb, blir det jo lunch 1 gang i løpet av 8 timer da. Mulig jeg må få endra litt på det? Har ei lita er på 2 år, så er jeg ikke en sånn som gidder å stå på kjøkkenet for å si det sånn.. Har du noen tips til meg, skal jeg gjerne prøve ut! Vekta er 69 kg og planen er å komme meg ned til 63 kg. Er 1,65 høy.. Så kanskje du kan hjelpe meg med en liten staart? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp meldt meg inn her, og jeg henger meg på! Skal ned enda 6 kg før sommeren, har allerede tatt av nesten 4 kg siden starten av februar og flere skal det bli. Har desverre klart å tråkke over så treningen står litt på vent- men skal tilbake i joggeskoene over helgen! Har prøvd SÅ mange ganger å gå ned i vekt, uten å forstå hvorfor det ikke skjer. Har vel holdt på å småslanket meg av og på i noen år, men har endelig begynt å innse hva som skal til (og det funker!). Har i løpet av det siste halvåret lagt om kostholdet mitt betydelig, og fører kostholdsoversikt (bruker diett.no)- men det er mest for å holde i gang motivasjonen. Så nå er diverse tiltak satt i gang, så sommeren her kommer jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...