Gå til innhold

Ned i vekt til sommeren?


marphil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hiver meg med jeg også! Tenkte det kunne være greit som motivasjonsboost å høre min lille historie.

Så, lurte jeg på. Er det noen som har tips til mindre lår?? Føler de ikke har rikket seg en cm... Selv om de sikkert har det da.. Lengter etter glippet mellom lårene, som så mange andre.. TIPS TIPS, ja takk!

Ang tips til mindre lår... det går ikke an å punktslanke seg. Hadde det gått an tror jeg vi alle hadde hatt drømmekroppen. Øvelser som knebøy, markløft, frontbøy, bulgarske utfall, legpress på maskin eller goblet squats skal svi av en del på lår og rumpe. Gjorde det ivertfall for meg. Kombiner disse med cardio og det etter styrkeøkta. Hip thrust med vekt er også veldig bra for rumpa/bakre del av lår. Øvelsene finner du over her på bloggen^^:)

Bra cardio for deg tror jeg ville vært korte intervaller på tredemølla (4x4). 4 min raskt inertvalltempo og 3 min av i rolig tempo fire ganger. Eller 1 min raskt og 30 sek av. Etterfulgt av å gå raskt med stigning (6-10) i ca 30 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg det ikke. Etter 11 dager på psmf så kjente jeg ikvel at nok er nok! Kasta kveldsen min som besto av strimlet svinekjøtt ettersom det føltes ut som alt kom opp igjen. Ble erstatta med eggehviteomelett med brokkoli og appelsinskyr med gresskarkjerner. Imorgen blire det oatmeal for the way! :D Diett er ikke noe for meg gitt..

så sånn gikk det....skal gjøre det godt igjen med tung trening de neste dagene:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg det ikke. Etter 11 dager på psmf så kjente jeg ikvel at nok er nok! Kasta kveldsen min som besto av strimlet svinekjøtt ettersom det føltes ut som alt kom opp igjen. Ble erstatta med eggehviteomelett med brokkoli og appelsinskyr med gresskarkjerner. Imorgen blire det oatmeal for the way! :D Diett er ikke noe for meg gitt..

så sånn gikk det....skal gjøre det godt igjen med tung trening de neste dagene:rolleyes:

Synd det ikke gikk, men supert at du har fornuft til å kjenne når det er nok! :thumbsup: Vil si at tung trening er like bra, om ikke bedre! I hvertfall i det lange løp :D

Jeg har gjort det verste jeg kunne gjort når det gjelder mat i dag..bakt kesam-muffins. Skal ha meg en "lovlig" smell! :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikke gikk, men supert at du har fornuft til å kjenne når det er nok! :thumbsup: Vil si at tung trening er like bra, om ikke bedre! I hvertfall i det lange løp :D

Jeg har gjort det verste jeg kunne gjort når det gjelder mat i dag..bakt kesam-muffins. Skal ha meg en "lovlig" smell! :blush:

Neeida, kesam muffins/protein bakst er ingen skam! verre når du hiver i deg en hel boks diplom lettis...ja lett og lett. gjorde det på lørdag:p "oppkarbingsdag" hehe.

Gleder meg til å våkne til havregrøt imorgen, med kakao, kardemomme, kanel, sjokoprotein og peanøtter <3:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj...fikk ikke sove i natt. La meg 10 for jeg skulle tidlig opp til tannlegen....sovna hal 3! elsker når det skjer. Opp hals sju. Så idag orka jeg ikke tanken på styrke, ble 2 mageøvelser å 50 min cardio istedet:p har sovet en time nå på dagen og drukket mye kaffe....ikke bra. imorgen er en ny dag.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag = veiedag..ingen svimlende tall denne uka heller 69,1, samme som forrige onsdag. Syns det er litt demotiverende, fordi jeg har vært veldig flink ift. mat, har ikke trent så mye som jeg kunne tenkt meg, men har fortsatt trent sikkert 8 timer til sammen fordelt utover uka. Så en får bare jobbe på, for det føles jo godt å være sunn selv om en ikke går ned i vekt og. Krysser fingrene for målene om tre uker i stedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal veie meg imorgen tidlig:) sikkert gått mye opp i vannvekt imorgen ettersom jeg har ligger på 2100 kcal idag. Mye for kroppen å gå fra 800 kcal (psmf) til 2100 sånn helt plutselig:blush:

Noen her inne som føler dere er kvitt "stubborn fat" ala magefettet med periodisk faste? skal begynne med det nå igjen tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny økt på treningstudio i dag. Spinning og bodypump. I følge pulsklokka er 1000ckal forbrent og jeg var helt skjelven i både armer og ben da jeg reiste derfra. Lagt inn matinntak i dag også, og for første gang har jeg kommet opp på 2000 ckal :D (dvs hvis jeg spiser fruktsalaten som jeg har planer om ;) )

I morgen er det veie og måledag. Blir spennende å se om jeg er tilbake der jeg var før forrige helg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

etter å ha lagt på 1400-1500 kcal i døgnet og gått bra ned i vekt med dette, kombinert med tung styrke og mer cardio gikk jeg bra ned i vekt, og hadde godt med muskler likevell. Nå har jeg økt kcal inntak til 1700-1800 i døgnet og økt mengde styrke og gått ned på cardio for å bygge mer muskler. har kjørt 40% protein, 40% karbo og 20% fett. Har holdt på med dette i noen uker, men har bare gått opp i både vekt og cm, har derfor bestemt meg for å trappe ned på kcal og øke cardio igjen, dette fikk jeg til, i motsetning til det jeg har gjort de siste ukene:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Beklager at jeg har vært litt fraværende i det siste, men jeg har pådratt meg en kraftig forkjølelse. Ting har derfor vært litt så som så. Nå skal jeg være skikkelig strikt noen uker fremover. Mitt første delmål er 1.april. Noen som er med meg? Jeg skal ikke ha mer enn 1500 kcal hver dag frem til da:) Her er noen kroppslige mål: Overarm: 25cm

bryst: 78cm

Midje: 63cm

hofter: 84cm

rumpe: 94 cm

lår: 56cm

Jeg føler meg som en svamp om dagen, så nå skall det skje noe!!! Ha en strålende fredag:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke noe jeg nå, marphil hadde skifta bilde:p

Må virkelig si jeg savner treningssenteret, snart halvannen uke siden sist styrkeøkt :( Blitt melkesyre i beina på fjellet, men kan liksom ikke sammenlignes :meh: Skal bli veldig godt med trening på mandag :D (Er dødsavhengig av gymmiljøet for å trene, får nok ikke meg til å kjøre knebøy hjemme på stuegulvet :p)(så skal vel ikke klage heller ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(har også skifta profilbilde...dont get confused, still me)^:p

Ble morgencardio 45 min på ellipsemaskin idag..på tom mage. første gang jeg testa det. ganske grei energi, men juksa med franzy fat loss og litt kaffe. Så styrke med baseøvelser og ulike planke varianter senere. Veide meg også imorges og er nå 60, 0 kg. Jippi, var 60, 8 for noen dager siden, men det har ikke så mye å si. Er fettprosenten som teller.:)

Nå den verste utfordringen kommer...1 uke uten trening for å være med kjæresten som reiser igjen snart:eek: får bli litt gåturer og har med masse sunn mat å leve på..ettersom huset hans er junk house nr.1. (men han ser rimelig bra ut til å leve på drittmaten). urettferdig? ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang tips til mindre lår... det går ikke an å punktslanke seg. Hadde det gått an tror jeg vi alle hadde hatt drømmekroppen. Øvelser som knebøy, markløft, frontbøy, bulgarske utfall, legpress på maskin eller goblet squats skal svi av en del på lår og rumpe. Gjorde det ivertfall for meg. Kombiner disse med cardio og det etter styrkeøkta. Hip thrust med vekt er også veldig bra for rumpa/bakre del av lår. Øvelsene finner du over her på bloggen^^:)

Bra cardio for deg tror jeg ville vært korte intervaller på tredemølla (4x4). 4 min raskt inertvalltempo og 3 min av i rolig tempo fire ganger. Eller 1 min raskt og 30 sek av. Etterfulgt av å gå raskt med stigning (6-10) i ca 30 min.

Vet at det desverre ikke går ann å punktslanke seg. Drømmekroppen hadde vært så mye enklere å oppnå om det gjorde det! Hvor er bloggen du mener jeg finner øvelsene?? Skal teste ut intervaller, men må innrømme at jeg er lite fan av utholdenhet, trives best med lange turer på mølla.. hehe... Takk for tips:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...