Gå til innhold

Ned i vekt til sommeren?


marphil

Anbefalte innlegg

Vet at det desverre ikke går ann å punktslanke seg. Drømmekroppen hadde vært så mye enklere å oppnå om det gjorde det! Hvor er bloggen du mener jeg finner øvelsene?? Skal teste ut intervaller, men må innrømme at jeg er lite fan av utholdenhet, trives best med lange turer på mølla.. hehe... Takk for tips:D

http://fitnessbloggen.no/ovelser/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag = veiedag..ingen svimlende tall denne uka heller 69,1, samme som forrige onsdag. Syns det er litt demotiverende, fordi jeg har vært veldig flink ift. mat, har ikke trent så mye som jeg kunne tenkt meg, men har fortsatt trent sikkert 8 timer til sammen fordelt utover uka. Så en får bare jobbe på, for det føles jo godt å være sunn selv om en ikke går ned i vekt og. Krysser fingrene for målene om tre uker i stedet :)

Sånt er det av og til, ting står stille lenge og så plutselig går det nedover igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal veie meg imorgen tidlig:) sikkert gått mye opp i vannvekt imorgen ettersom jeg har ligger på 2100 kcal idag. Mye for kroppen å gå fra 800 kcal (psmf) til 2100 sånn helt plutselig:blush:

Noen her inne som føler dere er kvitt "stubborn fat" ala magefettet med periodisk faste? skal begynne med det nå igjen tenkte jeg.

Så flink du har vært da, Megan. Du inspirerer meg. Målet mitt er 62kg 1.april. Det er ca 2kg. Litt over. Det bør være mulig:p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag = veiedag..ingen svimlende tall denne uka heller 69,1, samme som forrige onsdag. Syns det er litt demotiverende, fordi jeg har vært veldig flink ift. mat, har ikke trent så mye som jeg kunne tenkt meg, men har fortsatt trent sikkert 8 timer til sammen fordelt utover uka. Så en får bare jobbe på, for det føles jo godt å være sunn selv om en ikke går ned i vekt og. Krysser fingrene for målene om tre uker i stedet :)

Dette hørtes ut som hvordan jeg trente før.. jeg var oppe i 11 timer i uken, 1000 kalorier i underskudd, og null resultater..

I mangel på en bedre formulert setning, hvorfor trener du så mange timer i uken enda du har funnet veien hit til fitnessbloggen?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på her jeg også! Målet mitt er 5-6kg ned, altså fettprosenten må reduseres betraktelig. Jeg er 18 år, 165cm og 63kg. Det jeg sliter med er kostholdet, treningen er det ingen problemer med. Trener styrke 3-4 dager i uken + 20-30min kardio etter endt økt, ellers kan det gå i zumba og gåturer. Styrketrening er elsk! Digger muskler:p

Jeg spiser sunt hele dagen, men så faller jeg for fristelser veldig fort. Jeg småspiser nesten hele tiden, og jeg vet det ikke er bra.Teller ikke kcal, men burde jeg begynne å gjøre det? Er det noen som har tips til hvordan jeg kan gå frem i matveien, unngå småspising og å falle for fristelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager forvirringen, fant ut at jeg trengte et motiverende bilde ;)

Ble en time cardio før frokost i dag, deretter ut i finværet. I morgen blir det nok litt jogging i kjellern hos svigers. Spist både pizza, snop og lunch på resturant i dag, også skjønner jeg ikke hvorfor vekta står stille :p

Så gøy å se at vi blir flere her inne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes ut som hvordan jeg trente før.. jeg var oppe i 11 timer i uken, 1000 kalorier i underskudd, og null resultater..

I mangel på en bedre formulert setning, hvorfor trener du så mange timer i uken enda du har funnet veien hit til fitnessbloggen?

:)

Av de åtte timene, er det 2 økter styrke der jeg har helkroppsprogram. Det tar lang tid fordi jeg holder på å øve inn teknikk og venner meg til programmet mitt. ;) Så av de 8 timene, er faktisk 5 styrke (resten spinningtimer og en yogatime) og selv om det er tungt er det jo relativt lav intensitet, så jeg er ikke bekymra for at jeg trener for mye.

Så svaret på spørsmålet ditt: Jeg trener så mange timer i uka fordi jeg har funnet fitnessbloggen og begynt å trene styrke i

til de få øktene med cardio jeg trente før :rofl:

Spiser mer enn nok og så jeg er slettes ikke 1000 kcal i underskudd, ligger jevnt på mellom 700 og 500 i underskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest meg igjennom hele tråden, men jeg er med! Var nede i idealvekt og ønsket kun mer muskelmasse i romjula, også gikk det skeis. Har så godt som regelrett overspist hver dag etter nyttår, så mye at det gjør vondt i sidene dagen etterpå. Sånn går det når jeg blir nedfor og vil ødelegge for meg selv. No more! Jeg har enda ikke turt å veie meg for å sjekke hvor mye jeg har gått opp, men kan tenke meg at å gå ned 8 kg i fett for å så legge på meg noe i muskler er et greit mål foreløpig.

18 år, relativt sped benbygning, så godt som uten muskler 172 cm - foreløpig ukjent vekt.

Da jeg slanket meg før jul (for første gang) var det også pga av tidligere overspising. Hele desember spiste jeg med tanke på stigning i blodsukker og spiste da tilnærmet lavkarbo - uten at det egentlig var noe mål i seg selv. Allikevel fungerte dette bra og jeg spiste ikke en eneste sjokolade eller dessert i hele desember - jeg hadde rett og slett ikke lyst på! Gikk mye i egg, rent kjøtt, fisk, salater, cottage cheese, mager kesam, ol. Er litt usikker på hvordan jeg skal gå fram nå, da jeg egentlig ikke er interessert i en strikt lavkarbo livsstil. I utgangsspunktet vil jeg kutte ut sukker da blodsukkernivået mitt lett gjør meg skjelven hvis det er for svingende, ellers har jeg ingenting i mot en tallerken havregryn eller et knekkebrød i ny og ne. Noen mattips?

Jeg har alltid strebet etter mer muskeler da jeg så lenge jeg kan huske har vært "skinnyfat" - helt til nå hvor jeg har klart å bli "fat-fat" haha. Neida. Men blir nok en del løping ute nå som isen forsvinner og styrke for å spesielt bygge ben- og setemuskulatur. I tillegg ønsker jeg å forbedre holdning og overkroppsstyrke ved trening av blant annet rygg og skuldre.

Gleder meg til å kunne lukke buksesmekken igjen! Denne sommeren skal IKKE bli som den forrige der jeg ikke turte gå i bikini på stranden! Vi skal klare dette! Hvem er med meg!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen solstråler:cool: Da er vi igang igjen! Aner dere hvordan man føler seg i kroppen etter 1 uke med influensa, eller? Slapp og dvask! Som om alle musklene har druknet faktisk. Velkommen til dere nye:p Mange av oss her inne logger maten vår på diett.no. Det anbefales. Da får man en indikasjon på hvor mye man spiser og hva det inneholder. Man må ha et kaloriunderskudd når man skal ned i fettprosent. Det er fint å legge seg på -500 kcal hver dag, og spise masse proteiner. Styrketrening og cardio er viktig å gjøre ved siden av:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen føles ganske sikkert likt som etter en hyttehelg på fylla +/-...Flott var det uansett, samvittigheten får et ørlite stikk, men alt i alt kan jeg ofre vektnedgangen denne uka mot denne helga lett! :D

Hadde en kjempegod styrkeøkt i dag! Forbedringer på benk, markløft og beinpress og det føles herlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært da, Megan. Du inspirerer meg. Målet mitt er 62kg 1.april. Det er ca 2kg. Litt over. Det bør være mulig:p

Takk, ja det klarer du!:thumbsup: Vekta mi kommer til å stå stille her en stund føler jeg...ettersom dette er en treningsfri uke bare med kjærestetid. har ikke sett han på 9 uker :p Matmessig går det ganske greit. Holder meg unna mel, brød, pasta, poteter og ris og lever på havregrøt med melk og proteinpulver, kesam med bær, masse frukt, litt nøtter og enkle salater. orker ikke masse matlaging så får heller så får gjøre en vri. Er du i farta er det genialt med en pakke roastbiff, skinke eller kyllingskinke i salaten. Til middagen blir det det familien lager men dropper potetene.

En uke kan ikke skade da. Det så skader meg er alkoholen...for jeg drakk i helga. Alkoholen er verre enn spisedag for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...