Gå til innhold

Småspiseren

Medlemmer
  • Innholdsteller

    83
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. 168cm 76kg Men det over er bare et eksempel på kaloriforbruk, lurer generelt bare på om jeg må spise så og så mye ekstra for å nå "kalorigrensa" for dagen hvis jeg har trent
  2. Jeg driver og jobber meg ned i vekt, og så har jeg et lite spørsmål når det gjelder dette med trening og kalloritelling! Hvis jeg i løpet av dagen har spist 1600kcal (som er ca det jeg skal spise i løpet av en dag), og så forbrenner 400kcal på trening.. Skal jeg da "registrere" daglig kcal inntak som 1200kcal? eller kan jeg fortsatt registrere det som 1600? Og hvis jeg skal registrere det som 1200, må jeg da spise 400 ekstra, sånn at jeg kommer opp på 1600? Jeg prøver å bruke ShapeUp appen, og når jeg registrerer trening der, vil den at jeg skal spise ekstra, for å komme opp på 16
  3. 200g Sashimi med sesamfrø og soyasaus med hvitløk, nomnom
  4. Høyde: 168 Vekt ca 74kg Mål til Jul; 63kg Mål til sommeren: under 60 Får se om jeg klarer det, har vært dårlig til å trene, og spising har det nok blitt LITT mye av i det siste
  5. Gikk ned 1,2kg fra forrige veiedag, er ganske fornøyd med det, så nå ligger jeg på 3kg på 2 uker! Håper bare det fortsetter i riktig retning helt frem til sommerferien
  6. Nå har jeg inngått ett veddemål om at jeg ikke skal skeieut før 13.mai, altså rett undr 2 måneder! Blir spennende med både tur til Island, Kina og påskeferie "heime hos ho mor" i mellomtiden. Hvis jeg klarer meg uten å skeie ut får jeg spandert middag på meg, hvis ikke må jeg spandere middag ute på restaurant. Jeg har veldig lite penger for tidne, så det blir jo en grei motivasjon til å være flink!
  7. Hva trener DU for å få den perfekte kroppen til bikinisesongen? legg gjerne med programmet sånn at andre kan bli inspirert( meg for eksempel)
  8. Tror jeg en eller annen gang burde bli litt sånn smågal hvis jeg skal klare å gå ned det jeg vil men til nå skal jeg ta det med ro og nyte atkinsbarene når jeg en gang får dem i posten
  9. Da vet jeg akkurat hva jeg skal kjøpe neste gang
  10. Jeg tror dette kommer til å gå sakte.. har gått ned 1,2kg siden forrige uke.. men hadde virkelig håpet på meg da jeg gikk fra høykarbo til lavkarbo.. og hadde jeg visst det skulle ta så lang tid å gå ned igjen etter bare 2(TO!!!) uker på høykarbo hadde jeg aldri tatt så lang pause EDIT: Jeg har faktisk gått ned 1,8kg, så er litt bedre enn jeg først trodde.. men føler fortsatt at det går sakte :/
  11. Har akkurat hatt 2 uker på høykarbo, og jeg følte meg helt forferdelig på slutten, helt råtten innvendig, men tror nok det blir en litt mer moderat lavkarbo på den turen.. så langt jeg klarer i hvert fall, er som regel på utenlandsturer jeg sprekker fortest.
  12. Spiste 2 vaffelhjerter med et tynt lag bringebærsyltetøy.. Kanskje ikke så ille, men jeg har vært kjempeflink hele uka, så var kjedelig å sprekke kl.22 søndag kveld
  13. Jeg tror ikke det blir et kjempestort problem, men skal til Kina på skoletur, og da er det ikke alltid vi får bestemme maten selv, og jeg skjønner jo ikke det pukk kinesisk, så kommer jo ikke helt til å skjønne hva jeg evt skal bestille hvis vi går ut å spiser :/
  14. Jeg sitter å er litt frustrert. Sliter noen ganger med kjedelige måltider (folkehøgskoler er ikke alltid så lavkarbovennlige), og lurer sterkt på å bestille meg noen Atkinsbarer fra USA for å få litt forandring i spisingen, og vi reiser snart på utenlandstur hvor jeg tror det kan bli et problem å holde seg til Lavkarbo. Hva mener folk om atkinsbarer og hvilken er eventuelt best å spise?
  15. Lavkarboknekkebrød, 2 egg, salami og rødvinspølse <3
×
×
  • Opprett ny...