Gå til innhold

RonjaM

Medlemmer
  • Innholdsteller

    114
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Har ikke merket noen forskjell på nedgangen i fettprosenten selv på PF med samme mengde mat som når jeg ikke spiste i det mønsteret, bare at det er mer behagelig og lettere å holde enn å spise lite fordelt utover hele dagen. Kan nå spise meg skikkelig mett, og kroppen vet på en måte når den får mat, så det blir lite sultfølese tidlig på dagen og ikke noe søtsug til kvelds. Men reaksjonen er helt sikkert individuell. Men trener du mye styrke? Har sett at flere spør om det samme angående innside lår og slikt og at svaret da er at man blir veeldig tynn andre steder før man kan bli tynn på pro
  2. Mye urettmessige gymkarakterer ute og går synes jeg! Feil fokus fra lærerne. Hos oss var det hvertfall alltid masse fokus på ballspill, ikke for å lære oss det, men bare for å sette oss til å gjøre noe, så de som utmerket seg og var flinke fikk bra karakter og de som ikke var flinke, var og forble dårligere. Slik som meg For ikke snakke om 20-30% av karakteren bedømmes ut fra 3000 meter. Ikke snakk om å trene spesifikt for å forbedre den, bare en gang i året for å se hvem som var spreke og ikke! Hisser meg litt opp her jeg sitter nå, inkompetent gymlærer :rofl: Poenget: skulle ønske man kun
  3. Jeg! Har nylig vært akkurat der! Aldri trent noe særlig utenom gym osv på skolen. Men det kommer seg fort (synes jeg selv da) :thumbsup: Leste artikler og hang på fitnessbloggen flere måneder før jeg turte å lage meg loggbok, men det viser seg å være veldig ufarlig :rofl:
  4. Kan jo og være at du har økt noe muskelmasse slik at vekta har gjevnet seg ut. Bruker du noe målebånd eller?
  5. Masse lykke til! Det her klarer vi :thumbsup:
  6. Samme for meg og, hadde bare vært veldig flott om jeg klarte det til sommers Man sier at 0,5 kg er så my som du kan forvente å miste i fett på en uke. Om du mister mye over dette kan det fort være muskelmasse.
  7. Er langt fra noen ekspert, men tror ikke dette vil ha noen umiddelbar effekt på trening, men du vil ha fryktelig økt risiko for beinskjørhet. Noe med at kroppen tar kalsium fra skjelettet når den ikke får nok fra kosten slik at det saakte vil tæres og du vil få et svakere skjellett, og om du er veldig ung er det ikke sikkert skjelettet er helt ferdig utviklet enda og dermed ikke får de byggestoffene som kreves for å bygge det opp.
  8. NÅJA, overkost meg. Har heller ikke trent. Men det har vært utrolig godt å fått et avbrekk fra diett, har ikke ant hvor opphengt jeg har vært i det før nå da jeg virkelig har hatt fri. Bør nok roe ned litt før det går til hue på meg. Har og fått et tilbakeblikk på hvordan jeg har brukt å spist før når jeg har vært hjemme og innser lett hvordan jeg har klart å gått opp så mye i vekt de siste åra Men nå er det back on track og har virkelig fått et påfyll som kroppen bare må bli glad for å bli kvitt
  9. Hoho, har IKKE vært flink i påska, stappmett fra morgen til kveld sier jeg bare. Løsna jo litt for meg siden det har stått stille så lenge før påske(ned til 68 kg), så det er jo litt dumt at påska skeiet ut såpass mye. Meen, den er nå i allefall over nå så da er det på'n igjen. Får litt panikk når jeg ser hvor kort tid det er til sommeren nå i og med at ting går så sakte! Men har tross alt oppnådd en del, så alt det jeg klarer etter dette er jeg strålende fornøyd med. Tror jeg kommer til å se stor forskjell med de neste kg'ene fordi jeg aldri har hatt så lite fett på kroppen. Skal starte m
  10. Så hærli!! Sakte, men sikkert e bra så går itj vi opp igjen etterpå! Du tar igjen mæ snart, for æ har bare komme på 68 enda.. Ting tar tid, å det e et slit! Men det e ganske godt læll når en merke at den fysiske formen å e my likar å at en har funne orntlig treningsglede!
  11. Har den oppi ublanda. Har bare prøvd Jordbær og rabarbra, og wildberries enda, synes begge er gode.
  12. 18g sa matvekta mi, de var ekstremt toppede da
  13. Jeg bruker bare karbonadedeig med hakkede tomater fra eldorado hvitløk og basillikum, noen dæsjer mager kesam og litt fløte. (+ at jeg syns det er godt med paprika og sopp oppi) Bruker ostehøvel på squshen og legger det i lag for så og toppe med CC. Varier litt med krydder i tillegg. Veldig enkelt, får ikke helt samme lasagnesmaken, siden jeg ikke bruker riktig krydder, men det er utrolig godt
  14. Jøss, det er jo kjempebra! :thumbsup: Siden jeg er så lettpåvirkelig er jeg allerede frelst og tror jeg må snuse litt mer på det der!
  15. Hva er egentlig CLA og er det egentlig hensiktsmessig når du skal ned i fettmasse/vekt? Ser jo du skriver det, men hvordan fungerer det?
×
×
  • Opprett ny...