Gå til innhold

Ned i vekt til sommeren?

Anbefalte innlegg

Morsomt å se hvor forskjellig det er fra person til person. For min del er det myyye enklere å bygge muskelmasse enn å gå ned i fettprosent :p

Ja, det tar jo litt lengre tid for oss damer å gå ned i fettprosent også:shifty: I tillegg er man kanskje litt utålmodig. Det er i alle fall jeg! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 1,3k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Hei folkens Jeg har fulgt med på denne tråden siden det ble pustet liv i den i midten av april. Først av alt vil jeg gi dere ros for å vise ståpåvilje og for den motivasjonen jeg ser mange av de

Sånn!! Dette er etter to runder med psmf. Ca 10 dager først, så 9 dager. En uke pause imellom. Selv synes jeg det er størst forskjell mellom bilde 1 og 2:) Ser dere noe forskjell mellom de to sist

Jeg forstår veldig godt hvordan du faller for fristelsen, har vært der selv(og tror det er fler av oss) Men nå som du har vært såpass flink(!), hvorfor ikke heller prioritere roligere vektnedgang(i

Postede bilder

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...