Gå til innhold

martemor

Medlemmer
  • Innholdsteller

    396
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av martemor

  1. Tar opp igjen denne tråden jeg. Tenkte å fyre i gang psmf gra i morgen av og holde på i 5-7 dager, avhengig av hvordan jeg føler meg. Skal ikke ta av mye, og er morsomt å teste kroppen litt
  2. Veit du eller kjenner en i Bergen by som driver som PT/ernæringsfysiolog/kostholdsveileder og som tar inn folk og driver med oppfølging face to face enten privat ellr utenom treningssenter ?
  3. Vet du om en nettside eller person som tilbyr kun kostholdsveiledning? Hvilken en syns du er best? Hvorfor?
  4. Går 2.året på nettstudier i ernæringsfysiologi på Bjørknes nå. Utrolig bra opplegg!
  5. Snuser veldig på styrkeløft selv. Bor i Fyllingsdalen hviken klubb holdt til i dalen igjen? Kan jeg komme innom engang?
  6. Hvordan fikk dere meldt dere på? Har lastet ned appen, men finner ingen påmelding. Og hvordan velge diett?
  7. Når jeg var gjennom de testene var det ikke 18kg i bommen. Det er kun under knebøy og push ups.
  8. 72 kg rett ette ferie nå 1 rm fra juni Mark: 115 kg Bøy: 80 kg Benk: 45 kg
  9. Glad i mine kvinnelige former [ATTACH]104334[/ATTACH]
  10. Altfor mange folk på et sted, og da går gjerne folk ekstra sakte.. At jeg ikke klarer å holde fokus Jeg vil vil, men får ikke til Klyser
  11. Her i motekapitalen Alabama er de fantastisk flinke til å kle seg i tights. Spesielt mørkhudene som er overvektig har en fantastisk egenskap med å dra på seg tights og litt for kort (hvit) t-skjorte...elsker å gå på walmart og se hvor mye flott mote som er ute å går. Viktig å dra tights litt lenger opp også, awesome view!
  12. Hohoh! Jeg lo godt nå! Skjønner poenget ditt Må si jeg kjenner meg litt igjen i de ja
  13. Skjønner ironien i filmen ja, men hvorfor skal det alltid være så jævla lame å drive med crossfit? Føler det blir rakket ned til støtt og stadighet. Vi har alle ulike grunner vi trener for. Crossfit utøvere er kanskje ikke ute etter å løfte tyngst mulig, men vi kommer hvertfall i form med det og liker hva vi holder på det. Kontra å gå på en treningssenter og følge et oppsatt program, osv.. Crossfit er variert, lekende, konkurrende, det er gøy, utforderende, får folk i form, gir de treningsglede.. Er ikke det litt av grunnen for at vi trener og får folk opp av sofaen? Uansett treningsform bl
  14. Skjønner! Når jeg prøver på smale havner ryggen langt framover og rumpe går ikke ned til 90 grader engang. På etbeinsbøy klarer jeg såvidt å gå ned litt i bøy i hele tatt, kall det 130 graders vinkel. Kommer litt lavere på smale knebøy kontra etbeinsbøy. Så det er det med å holde ryggen oppe og komme langt nok ned problemet ligger. Hælene klærer jeg å holde nede.
  15. Okey! Bare vanlig tøyeøvelser ellr? hvis jeg begynner å tøye litt hver dag feks? Trail running sko, de er helt flate og har ingen demping i seg Nei, hakke det. men skal få laga meg en annen en etterpå jeg med bedre vinkel! Prøver veldig å fokusere å å presse knærne ut, men kan føle jeg blir mer ustødig om jeg går lavere. Føler jeg står for bredt også, at jeg burde klare smalere, men er det noen gylden regel på det? Klarer ikke smale fordi jeg ikke er myk nok rett og slett. Lurer også på veldig hvilke type tøye øvelser som best vil hjelpe meg på smalere knebøy ?
  16. En ting jeg har sleti med en stund er overhead squat. Generellt klarer jeg ikke å ta smale knebøy og må alltid ha bena bredt. Er ikke fleksibel nok for å klare det. Hva kan jeg gjøre for få få teknikken min bedre på vanlig knebøy og overhead squat? Veldig glad for alle tilbakemeldinger! Vil bare bli bedre og løfte tyngre ):
  17. - Er flink til å lage mat. - Flink i fotball. - Flink til å ligge på sofaen og ikke gjøre en dritt lekser eller husarbeid.
  18. [ATTACH]98098[/ATTACH] I`am in! La rutene komme
  19. Blåser liv i denne tråden igjen jeg.. Nå har jeg kommet til en punkt der jeg føler at alkoholen blir mindre og mindre interessant. Jeg bruker såppas mye tid på trening og mat for tiden at hvorfor skal jeg brått ødelgge dette med kun noen timer med flytende væske som gjør deg litt rar i toppen?? Og som fler skriver, det er alltid kun vorset som er gøy. Og hvis jeg ikke drikker føler jeg meg litt utenfor, fordi jeg blir jo mindre gøyal, på den måten at jeg er mer stille og jeg tenker at jeg vil heller vært hjemme i sofaen med en god film. Det virker ikke som folk skjønner det. Jeg sier for a
  20. Begynt på Sheiko #29 programmet idag. Gleder meg til å se eventuelle framganger. Likte veldig godt første dagen, så dette skal bli gøy. Benkpress: 50kg Knebøy: 60 kg Markløft: 111 kg
  21. Jeg har lyst å øke treningsintensitet ved å supplere med styrketrening ved siden Crossfitten. Til nå trener jeg Crossfit 5-6 ganger i uken og jeg merker at kroppen klarer enda mer. Har trent fast styrke i 2 år ca så savner denne biten. Men hvor mange dager bør jeg begynne med? Hadde 2 dager med fullkropp holdt? Hvor jeg da kjører mye baseøvelsene og kroppsvektøvelser, samt litt annet? Blir fort lei program , kunne jeg da hatt forskjellige øvelser på de 2 dagene? Ellr burde jeg kjørt over flere dager? Vil ikke kjøre kroppen for hardt, men vil bli sterkere i selve styrkedelen ved baseøvelser og
×
×
  • Opprett ny...