Gå til innhold

Blir distrahert av hete menn på trening


SixpackJegeren

Anbefalte innlegg

Når man har stemmen til Mini Mus, og mangler den maskuline brodden og drivet som de fleste menn har - så VET jeg temmelig sikkert at jeg bør holde meg unna all sjekking og unngå løvens hule. Jeg er rett og slett for feminin for damer. Har jeg snakket om alder? Vel jeg er nesten 40 og alle jenter jeg syntes er attraktive er i tyveårene. Enda en grunn til å holde blikket og sjekkingen unna og bare gå forbi. Hater meg selv for at jeg bare liker den aldersgruppen men hvem har sagt driftene har høy IQ?

Fun fact: Det er gjort studier på dette hvor menn i alle aldre så på bilder av jenter, og alle foretrakk samme jente uansett om de selv var 16 eller 60. Fasiten var 21 år. Så du er helt sikkert normal. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, tror det er ganske vanlig å bli tiltrukket av yngre mennesker. Selv er jeg 40 og det hender at jeg finner menn i 20-årene svært attraktive. Men så tenker jeg på hvordan det ville ha vært å være i et forhold med en så mye yngre mann og det er da jeg snur blikket. Og "one-night" stands er jeg for gammel til nå, man er da mor og må holde en viss standard :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jeg den eneste som ikke gjør meg til i det hele tatt når det er deilige jenter tilstede? Hvorfor bry seg? Treningsstudio er jo ikke noe sjekkested og jentene kommer ikke til å snakke til deg samme hvor mye du gjør deg til.

Er det en spesiell grunn til at du repeterer dette flere ganger? :p:p

Jenter er ikke spesielt mystiske vesen. Det er normale mennesker.

Si hei, gi et smil og be de på kaffe og gains.

#Swohleparty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swohleparty og gains? Du snakker gresk. Uansett... jeg vet de ikke er mystiske vesener. De er bare mennesker, ergo er de ikke noe spesielt ved de, derfor bryr jeg meg ikke. Å si Hei til en jente er noe jeg aldri har gjort og vil aldri gjøre det heller. Jeg har lys stemme og er alt for gammel til den slags. De fleste jenter vil ikke bli tilsnakket av den middelmådig fyr, hverken på trening eller andre plasser.

Damer er som katter, snakker man til dem bare går de sin vei.

Troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Swohleparty og gains? Du snakker gresk. Uansett... jeg vet de ikke er mystiske vesener. De er bare mennesker, ergo er de ikke noe spesielt ved de, derfor bryr jeg meg ikke. Å si Hei til en jente er noe jeg aldri har gjort og vil aldri gjøre det heller. Jeg har lys stemme og er alt for gammel til den slags. De fleste jenter vil ikke bli tilsnakket av den middelmådig fyr, hverken på trening eller andre plasser.

Damer er som katter, snakker man til dem bare går de sin vei.

Jeg synes du bryr deg ganske mye til å ikke bry deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...