Gå til innhold

Blir distrahert av hete menn på trening


SixpackJegeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hvordan du da forholder deg til attraktive menn ellers i livet? Flotte menn er jo stort sett overalt. Jeg skjønner jo at man kanskje ser mer av kroppen deres på trening, men assa muskler har man da sett før.

Tror det er fordi jeg er relativt ny til trening, blir nok vant til det skal du se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann men jeg ser aldri på flotte jenter hverken på treningsstudioet eller ute. For meg eksisterer de nesten ikke. Jeg har alltid vært slik. De fleste er for unge for meg og hva er vitsen med å stirre og glo? Damer syntes siklende menn er griser uansett. Man får jo ikke de damene heller. Hvorfor pine seg selv. Menn som stirrer er creepy. Uansett alder. Jeg vet at trådstarter er dame, og til henne vil jeg si ta deg sammen og tren! Fokuser på treningen. Jo mer du ser jo vanskeligere er det å stoppe. Du mangler viljestyrke der. Viljestyrke er bra for trening og kosthold!

SIR, YES SIR!! :Dpost-37205-14440998807905_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cool, man. Men jeg tenker ikke slik da! Jeg bare er ikke lagd for å glo glo glo. En pen jente får forbi meg, javel. Hva betyr det for meg? Ingenting. Forstår at det ikke er noe galt i å se på pene damer men det føles ikke riktig for meg.

To each his own. Jeg kan se at de er pene, men på samme måte som en isbjørn kan være pen så vil du ikke gå inn i et bur med én, for du vet at det bare er et spørsmål om tid før den vil prøve å rive deg i filler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann men jeg ser aldri på flotte jenter hverken på treningsstudioet eller ute. For meg eksisterer de nesten ikke. Jeg har alltid vært slik. De fleste er for unge for meg og hva er vitsen med å stirre og glo? Damer syntes siklende menn er griser uansett. Man får jo ikke de damene heller. Hvorfor pine seg selv. Menn som stirrer er creepy. Uansett alder. Jeg vet at trådstarter er dame, og til henne vil jeg si ta deg sammen og tren! Fokuser på treningen. Jo mer du ser jo vanskeligere er det å stoppe. Du mangler viljestyrke der. Viljestyrke er bra for trening og kosthold!

venator, sånn er jeg også. Når jeg ser en pen jente så tenker jeg bare "hvis jeg hadde vært sammen med henne i 4 uker hadde forelskelsen begynte å ebbe ut og bitterheten inn, og da hadde hun begynt å gi meg skylden for alle sine problemer i livet" eller noe sånt.

Ya'll depressed motherfuckers.

post-16867-14440998808188_thumb.jpg

Bruk denne attituden istedet:

1680815.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojive, jeg har vitterligen dame. Det holder med én, for å si det sånn. :)

Poenget mitt er bare at ideen om pen jente oftest er bedre enn realiseringen av pen jente.

Hvis du ser Christina Strøm Fjære feks, så tenker du selvsagt WOULD WIFE. Men hvis du først var sammen med henne, så kan det godt tenkes at du feks ble beskyldt for å ta kun 49% av oppvasken hver dag, eller måtte høre på 2 timer om kidneybønnens rolle i en fullverdig salat. Så man skal ikke plage seg selv med oppkonstruerte glansbilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojive, jeg har vitterligen dame. Det holder med én, for å si det sånn. :)

Poenget mitt er bare at ideen om pen jente oftest er bedre enn realiseringen av pen jente.

Hvis du ser Christina Strøm Fjære feks, så tenker du selvsagt WOULD WIFE. Men hvis du først var sammen med henne, så kan det godt tenkes at du feks ble beskyldt for å ta kun 49% av oppvasken hver dag, eller måtte høre på 2 timer om kidneybønnens rolle i en fullverdig salat. Så man skal ikke plage seg selv med oppkonstruerte glansbilder.

Ser den altså.

Men det er en forskjell på å ikke sjekke damer som ikke er din type (men er seksuelt attraktive), og ikke sjekke damer fordi du er 100% sikker på at det vil gå til helvete uansett, at du ikke er nok, eller at dama er helgærn, og at hele greia er nyttesløs uansett hvordan en snur og vrir på det. Man vet uansett aldri hvordan det vil gå før man har prøvd. Alt annet er som regel konstruert i hodet og ikke er virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...