Gå til innhold

Blir distrahert av hete menn på trening


SixpackJegeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

utgangspunktet for tråden (som eg framleis mistenker at er ein trolletråd) er i seg sjølv er ganske artig. vidare er det artig å sjå korleis tråden etterkvart inneheld tema som skjegg/ikkje skjegg, datingalderformel, utgreiing om sosial angst og henvisning til pop-up ads for kåte kvinnfolk".

:)

Hei du, trådstarteren selv her! Neida, jeg troller ikke, men det var faktisk slik jeg følte det da...Nå har jeg skjerpet meg litt og lar ingen menn distrahere meg lengre, har blitt mer vant til folkene som trener der og jeg bare gjør min greie. Hahahehehihihoho! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror veldig mange gutter/menn ville bli overrasket over hvor mange av oss som faktisk legger merke til hete menn på trening. Man kan bare ikke se det på oss (?)

Overhodet ikke overrasket. :)

Personlig kan humør og dagsform variere. I dag var jeg småsyk og hadde en lang økt, så jeg gikk egentlig inn i min egen boble uten noen som helst interesse av å registrere mennesker rundt meg inkludert attraktive jenter. Selv de jeg kjente som var på trening snakket jeg minst mulig med (kun nok til å ikke være uhøflig).

Men det ble noen blikk og noen smil til et par jenter i dag også. Er visst ikke helt enkelt å slå av draget, selv på en dårlig dag. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest venator
Men det ble noen blikk og noen smil til et par jenter i dag også. Er visst ikke helt enkelt å slå av draget, selv på en dårlig dag. :(

 

***

Endret av venator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du, trådstarteren selv her! Neida, jeg troller ikke, men det var faktisk slik jeg følte det da...Nå har jeg skjerpet meg litt og lar ingen menn distrahere meg lengre, har blitt mer vant til folkene som trener der og jeg bare gjør min greie. Hahahehehihihoho! :D

Flink as! Keep up the good work! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...