Gå til innhold

Blir distrahert av hete menn på trening


SixpackJegeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veit ikke om det var et seriøst spm eller ikke, men hvis det er det så tror jeg det er å ta seg sammen og litt seriøs jobbing med fokuset som må til :p

Eventuelt bytte til et senter med større supersexy-tetthet, så du blir vant til skuet og ikke blir så satt ut hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoi!

Jeg har et problem når jeg trener, det er nemlig alltid en eller annen supersexy type der som gjør at jeg mister fokus på det jeg holder på med. Hva skal jeg gjøre? :p

Nå vet du hvordan alle gutter, som trener i samme lokale hvor det er jenter( i tajts/yogatajts/stramme klær), har det på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet du hvordan alle gutter, som trener i samme lokale hvor det er jenter( i tajts/yogatajts/stramme klær), har det på trening.

Amen 2x. Det handler om fokus rett og slett. Som mann, så er det alltid så mye "å se på" på trening, at du etterhvert bare enten blokker det ut eller blir vant til det. I starten av treningskarrieren var det ille og nesten umulig å trene fordi fokuset var sånn ca overalt, nå bryr jeg meg fint lite om det og har fokuset på meg og min trening. Dessuten så har jeg fått et annet forhold til kropp ila årene.

Det jeg mener er: det går over.

Bro...DAYM! Det bildet...Nice!

Sjekketråden er den veien --->

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen 2x. Det handler om fokus rett og slett. Som mann, så er det alltid så mye "å se på" på trening, at du etterhvert bare enten blokker det ut eller blir vant til det. I starten av treningskarrieren var det ille og nesten umulig å trene fordi fokuset var sånn ca overalt, nå bryr jeg meg fint lite om det og har fokuset på meg og min trening. Dessuten så har jeg fått et annet forhold til kropp ila årene.

Det jeg mener er: det går over.

Sjekketråden er den veien --->

Hahaha, sjekketråd... :D Jeg må bare ta meg sammen, skjerpe meg kraftig. I can do it ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha kjenner meg litt igjen, men blir ikke direkte distrahert, for meg er det mer et spørsmål om det er dårlig folkeskikk å sende lange blikk etter store armer, voluminøse brystkasser, svulmende skuldre etc. Men jeg har landet på at hvis de legger merke til det, blir de sikkert bare smigret :p Jeg synes det bare er flott med heite menn på trening :D Så har jeg noe fint å se på mellom settene! Høres rart ut å bli så distrahert at det ødelegger treningen haha:ROFLMAO:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha kjenner meg litt igjen, men blir ikke direkte distrahert, for meg er det mer et spørsmål om det er dårlig folkeskikk å sende lange blikk etter store armer, voluminøse brystkasser, svulmende skuldre etc. Men jeg har landet på at hvis de legger merke til det, blir de sikkert bare smigret :p Jeg synes det bare er flott med heite menn på trening :D Så har jeg noe fint å se på mellom settene! Høres rart ut å bli så distrahert at det ødelegger treningen haha:ROFLMAO:

Vel, jeg har nylig oppdaget hvor sexy det faktisk er med muskler. Har aldri vært opptatt av det før, var fornøyd bare typene var slank. Men nå som jeg trener selv er jeg SÅ hekta...og føler meg nyfrelst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer helt at det er andre folk på treningsstudioet. Så blir lite distrahert av det.

Selvsagt tar jeg en ekstra titt hvis det dukker opp en fantastisk kropp, enten det er mann eller kvinne.. må jo beundre resultatet av hardt arbeid.

Det jeg syntes er distraherende er når noen plutselig tar meg på ryggen eller noe O.o faller helt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...