Gå til innhold

Susanne Engberg

Medlemmer
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Susanne Engberg

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 15. april 1987

Kontaktmetoder

  • Website URL
    http://www.lifeofengberg.com

Converted

  • Facebook
    Lifeofengberg
  1. Börja styrketräna! Det var först när jag började lyfta vikter som jag kunde gå ned till nästa platå. Mycket lättare att hålla vikten också med mer muskler på kroppen. Dessutom ser och känner du dig tightare
  2. Se om det finns Kvarg/Kesam/Cottage Cheece, sen köper du en påse mandler, en påse mix nötter uten salt og har i. Väldigt bra och mättande frukost/snack/lunch. Se etter kött och grönsaker tex agurk og paprika som er enkelt att ta i farten. Ellers er makrill i boks eller tunnfisk ganska bra. Jag brukar köpa kanske 200g kött/fisk og grönsaker samt mandler. Mättar bra och är gott, bra lunch. Ibland har butikerna hårdkokt ägg i 2-pack, då köper jag det. Men du kan ju tex spise 2 sunda måltider och sedan en middag/lunch som är lite mer fri? Ferie er trots allt ferie
  3. Mitt bästa råd är att skriva ner ditt viktmål tydligt och med en tidsram, samt komma till botten med varför du vill gå ner i vikt. Ha gärna ett mycket specifikt mål, tex en vikt, ett mått, en storlek i kläder etc. Sen som Astriiiixxx skriver, ta en blide på dig själv, det är bra för att verkligen se hur du ser ut idag. Men väldigt kul att titta på när du tappat alla extra kilon Jag vill verkligen rekommendera dig att skriva ner en matplan som du följer en viss tidsperiod. Samt en träning/motionsplan som du också följer (tex 3 månader). Sen tar du dag för dag, en dag i taget. Sluta tänk, b
×
×
  • Opprett ny...