Gå til innhold

SKJEGG


Bicepsbro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
Ok, tid for litt updating...

Går fremover... ;)(y)

[ATTACH=full]159634[/ATTACH]

Ok, tid for ny oppdatering...begynner å bli litt usikker på dette med kontrastene mellom kraftig skjegg og dårlig dekning(kjent som NetCom sveis) på toppen men gir det litt mer tid og kanskje litt frisering så får vi se hva resultatet blir til slutt...;):D:oldman:

post-22831-14441001294235_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Jester

"So in summary: there is more crap in these stories about poo in beards than there is in beards." - The Guardian

Kildekritikken media har utvist i dag har forøverig også vært mer "bajs" en det er å finne i skjegg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke menn med skjegg være så selvsikre? Dette virker mer som en bekreftelsestråd for usikre 14åringer.

Min mening er at de som er kjekke i utgangspunktet, kler skjegg og forsterker kjekknessen. Restrerende kan se bedre ut, men mange ser slaskete, ustelt og helt hipster ut... Skjegg er ikke for alle, men det ser ut som en trend alle på død og liv skal følge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gottfrid Svartholm, hovedgutten bak Pirate Bay. Legger han ut som godt eksempel på at enkelte aldri under noen som helst omstendigheter burde anlegge skjegg. ;)

Hva er det du sier? I denne tråden er jo konsensus at alle, uansett anlegg for skjegg, skal la det gro så langt som mulig!

Gi nå fullstendig beng i om det bare er et langt neckbeard; lengde er fremfor alt det viktige!

(eventuelt så kan Sexylubben få ekstra cred for å faktisk få skjegget ordentlig i orden, der han viser at ved å gi litt avkall på lengde så greier man å fremstå langt mer positivt enn der man kun fokuserer på at det skal være langt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(eventuelt så kan Sexylubben få ekstra cred for å faktisk få skjegget ordentlig i orden, der han viser at ved å gi litt avkall på lengde så greier man å fremstå langt mer positivt enn der man kun fokuserer på at det skal være langt)

han var strålende fornøyd han barberern, endelig kom det noen med ett blankt canvas, jeg satt og ventet relativt lenge før det var min tur, og de 7 andre som satt og ventet så jo ut til att de hadde vært der dagen i forveien :p så han kosa seg fælt når han kunne forme og leke seg med skjegget uten å ha noen klare linjer som måtte følges:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det du sier? I denne tråden er jo konsensus at alle, uansett anlegg for skjegg, skal la det gro så langt som mulig!

Gi nå fullstendig beng i om det bare er et langt neckbeard; lengde er fremfor alt det viktige!

(eventuelt så kan Sexylubben få ekstra cred for å faktisk få skjegget ordentlig i orden, der han viser at ved å gi litt avkall på lengde så greier man å fremstå langt mer positivt enn der man kun fokuserer på at det skal være langt)

Altså, det er ikke lengden det kommer an på, men tykkelsen? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er ikke lengden det kommer an på, men tykkelsen? Eller?

Helt klart.

Folk uten skjeggvekst som skal ha fullskjegg blir som når Bill Bailey skal ha langt hår.

Generelt; man er lite fan av hentesveis, men med skjegg har det plutselig blitt "kult" å ha henteskjegg.

For å fortsette sammenlikningen min;

langt hår er greit nok. Greit nok, men likefullt en smakssak.

Langt ustelt hår er generelt svært lite kledelig, og noe de fleste er med på at er en uting.

Langt skjegg som "bare" er langt, blir da med i siste kategori.

Dersom eneste kvalitet er at det er langt, så blir det som med annet. Da blir hvordan man "har" det viktigere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Gottfrid Svartholm, hovedgutten bak Pirate Bay. Legger han ut som godt eksempel på at enkelte aldri under noen som helst omstendigheter burde anlegge skjegg. ;)

Gottfried_Svartholm_Warg_Reuters_Better_Quality.jpg

f_c583aa1dc2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama synes skjegg er ekkelt ...og at det får menn til å se myyye eldre ut. Som om jeg brydde meg om hva hun mente? Pffhhhh :lol:

Etter 2 uker med skjegg-/bartevekst, så ble det slutt på klininga.

-"Ok, det kan jeg leve med i en overgangsperiode, hun kommer nok snart krypende", tenkte jeg...

Etter 3 uker med skjegg-/bartevekst, så innså jeg at det tydeligvis ikke bare var klining det ble slutt på.

-"Det får da være grenser for offer i forbindelse med moteriktighet og prinsippfasthet", konkluderte jeg.

...og oppstod som glattbarbert igjen! (og etterhvert atter lykkelig :whistle: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama synes skjegg er ekkelt ...og at det får menn til å se myyye eldre ut. Som om jeg brydde meg om hva hun mente? Pffhhhh :lol:

Etter 2 uker med skjegg-/bartevekst, så ble det slutt på klininga.

-"Ok, det kan jeg leve med i en overgangsperiode, hun kommer nok snart krypende", tenkte jeg...

Etter 3 uker med skjegg-/bartevekst, så innså jeg at det tydeligvis ikke bare var klining det ble slutt på.

-"Det får da være grenser for offer i forbindelse med moteriktighet og prinsippfasthet", konkluderte jeg.

...og oppstod som glattbarbert igjen! (og etterhvert atter lykkelig :whistle: )

2-3 ukers skjegg er jo det verste sånn klinemessig. Skjegghåra står jo rett ut. Kaktus. Dama mi likte i utgangspunktet ikke skjegg, helt til jeg grodde et awesome skjegg. Det tar lengre tid enn 2-3 uker. Når skjegget er nyvaska nå så sitter hun som limt oppi bæsjbakteriene i trynet mitt. Det er helt greit :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama synes skjegg er ekkelt ...og at det får menn til å se myyye eldre ut. Som om jeg brydde meg om hva hun mente? Pffhhhh :lol:

Etter 2 uker med skjegg-/bartevekst, så ble det slutt på klininga.

-"Ok, det kan jeg leve med i en overgangsperiode, hun kommer nok snart krypende", tenkte jeg...

Etter 3 uker med skjegg-/bartevekst, så innså jeg at det tydeligvis ikke bare var klining det ble slutt på.

-"Det får da være grenser for offer i forbindelse med moteriktighet og prinsippfasthet", konkluderte jeg.

...og oppstod som glattbarbert igjen! (og etterhvert atter lykkelig :whistle: )

Det der er ikke innafor Adeno. Hvis dama nekter deg etter tre uker med awesome beard, da er det vel i all rimelighetens navn forholdet det skal bli en slutt på og ikke skjegget:sneaky:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...