Gå til innhold

SKJEGG


Bicepsbro

Anbefalte innlegg

Den tråden her gjør meg glad.

Jeg tilgir til og med teite hipsterseler. Hot er hot ...

4135597c62138f11cebc9a67efd08b3b.jpg

Metodist eller ei ...

2d5edbbd.jpg.505x650_q85.jpg

Det er til og med nesten så jeg tilgir sigginga ...

large.jpg

Og seriemord ...

jamie-dornan-hogan-ss14-thumb.jpg

det er noe som sier meg att det ikke bare er skjegget som gjør att jenter digger skjegg ;)

somregel så blir alle disse gutta med skjegg fremstilt som hønks med 6pack eller lignende :D

men en tjukkas med skjegg får uteligger stempel asap ;)

så her må det gjøres grep, 6pack here i come :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå valgte jeg jo de mest hunkye jeg kom på også da, men man skal virkelig ikke kimse av skjegg uavhengig av fettprosent. Som sagt, hot er hot, og de fleste blir enda hottere med skjegg. Disse to er også gode eksmpler på min smak i skjegg:

b397b556ce0097f9a5224078e079c2a3.jpg

l1Ip640.jpg

Dessuten har dere har jo en hel fanskare:

I_20HEART_20CHUBBY_20BEARDED_20GUYS_20G_original.png

Men for å illustrere hva mangel på skjegg kan gjøre. Dette er Opie fra SoA, hot som bare det:

Ryan-Hurst-Sons-of-Anarchy-1.jpg

Dette er Opie uten skjegg:

latest?cb=20100608143657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ope for Pres...

Opie er helten, eneste grunnen til att jeg ikke drarr te frisøren :D

ufattelig hvor lite Bad ass han blei uten skjegg:D but still Opie

men jeg sliter med selve barte løsningen :D det gror jo alle veier :p

[ATTACH]160012[/ATTACH]

satser på en tur til barberer og få frisert skjegget likt som sjefen sjøl :) så fort sommern kommer skal det trimmes :)

vikings-tv-review.jpg?w=670&h=377&crop=1

post-24841-14440999526522_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sendte frøkna bilde over. Dette ble resultatet:

HU: Greit det, men lengden på skjegget er ikke helt innafor ;p

JEG: Og derfor har jeg vesentlig kortere

HU: og takk for det!

JEG: Bare hyggelig. Nesten. Hadde sikkert hatt den der nå, hadde det ikke vært for deg! Og det hadde vært litt morro og da, men igjen. Kanskje ikke. Det får vi aldri vite

HU: hadde vært deilig med kort hår også ... men igjen usikker. Det forblir uvisst

JEG: well played, miss. Well played.

--------

SÅ det er ikke det at jeg ikke får lov til å ha langt skjegg, men at det kan få uante konsekvenser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sendte frøkna bilde over. Dette ble resultatet:

HU: Greit det, men lengden på skjegget er ikke helt innafor ;p

JEG: Og derfor har jeg vesentlig kortere

HU: og takk for det!

JEG: Bare hyggelig. Nesten. Hadde sikkert hatt den der nå, hadde det ikke vært for deg! Og det hadde vært litt morro og da, men igjen. Kanskje ikke. Det får vi aldri vite

HU: hadde vært deilig med kort hår også ... men igjen usikker. Det forblir uvisst

JEG: well played, miss. Well played.

--------

SÅ det er ikke det at jeg ikke får lov til å ha langt skjegg, men at det kan få uante konsekvenser...

Noen damer kler kort hår ;) Så det er ikke sikkert at det er så well played likevel :D

Edit: jeg tok skjegget mitt i feberørska. Var så drittlei alt at jeg bare shavet alt vekk. Instant regret. Tredagers nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen damer kler kort hår ;) Så det er ikke sikkert at det er så well played likevel :D

Edit: jeg tok skjegget mitt i feberørska. Var så drittlei alt at jeg bare shavet alt vekk. Instant regret. Tredagers nå.

Klart det. Men jeg kan ikke dra hu hardt i håret om jeg ikke får tak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg tok skjegget mitt i feberørska. Var så drittlei alt at jeg bare shavet alt vekk. Instant regret. Tredagers nå.

Jeg har vært drittlei ofte. Men jeg tør ikke, for jeg vet jeg kommer til å angre. Og da er det 4 nye måneder for å komme dit jeg er nå. :huh:

Får bare innfinne meg i at jeg må gå rundt å ikke se ut som jeg vil til jeg når målet mitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært drittlei ofte. Men jeg tør ikke, for jeg vet jeg kommer til å angre. Og da er det 4 nye måneder for å komme dit jeg er nå. :huh:

Får bare innfinne meg i at jeg må gå rundt å ikke se ut som jeg vil til jeg når målet mitt. :)

For min del så ble det for langt bare, så tror at jeg liker å ha det kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...