Gå til innhold

SKJEGG


Bicepsbro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

jeg lar det gro av den enkle grunn att når jeg først begynner å klippe skjegget så ender jeg gjerne opp med og ta formye:p

og da ender jeg somregel opp med noe råtøft design som detta.

post-24841-14440998230737_thumb.jpg

eller så ender jeg opp slik, som var sist gang jeg barberte meg helt ner

ett svakt forsøk på å etterligne en ung fleksnes

[ATTACH]158938[/ATTACH]

og allerhelst har jeg langt skjegg pga detta fenomenet <3

[ATTACH]158939[/ATTACH]

post-24841-14440998231081_thumb.jpg

post-24841-14440998231575_thumb.jpg

post-24841-14440998231816_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjegg er bra. Skjegg får gutter til å se ut som menn.

Dog, langt skjegg er et helvete. Det må stelles og dulles med, om du ikke har lyst til å se ut som en lasaron da. Ting og tang fester seg, man har et serviettforbruk som står for halve årsresultatet til Norske Skog, og man har niste for fem dager liggende til enhver tid. For ikke å snakke om den deilige følelsen av kaldt, vått krøllehår som klistrer seg mot halsen etter å ha dusja.

Been there, done that.

Fortsatt skjegg, men ikke en halvmeter lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det kvælertaket du tar på den stakkars ørreten, så ser det ikke ut som om du er noen ihuga C&R tilhenger? ;)

Det var min første ørret på tørt etter 1.5sesong uten noe action så gleden var litt over middels ;) men den hadde blitt maltraktert av en fisker før meg, så den mangla øye og halv kjeve på den sida som ikke blei holdt opp, så den svømmer desverre ikke lenger. Men siden den tid er det mange som svømmer videre etter å ha hilsa på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var min første ørret på tørt etter 1.5sesong uten noe action så gleden var litt over middels ;) men den hadde blitt maltraktert av en fisker før meg, så den mangla øye og halv kjeve på den sida som ikke blei holdt opp, så den svømmer desverre ikke lenger. Men siden den tid er det mange som svømmer videre etter å ha hilsa på meg :)

Tørrfluefiske er et lite hakk mere gøy enn andre former for fluefiske! :)

Er på ingen måte fanatisk, jeg heller! Ørret er god mat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiska mesteparten tørt ifjor og halve 2013(starta da)

Men i år skal jeg fiske mye mer og mye nymfer om det ikke vaker, for da erre tørt :)

Og ja, fersk ørret (helst på vidda) er helt nydelig

Kjør Kiwi-style, så dekker du begge deler! En velflytende tørrflue og en nymfe bundet i en kort senestump fra krokbøyen på tørrfluen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...